FINAL DE CURSO PARA O ALUMNADO DE 2ºBacharelato

O día 18 de maio será a avaliación ordinaria do alumnado de 2ºBach. Publicaremos as notas ás 19:00h

Tendes o día 19 e 20 para posibles reclamacións. Clicando neste enlace accededes a información sobre o procedemento de reclamación.

Se aprobastes todas as materias e queredes facer as ABAU tendes que formalizar a matrícula en prazo ordinario do 19 ao 23 de maio. Podedes consultar toda a información sobre as probas da ABAU 2022 clicando na seguinte imaxe

Sabedes que tendes ao profesorado a vosa disposición en horario normal para que vos oriente, vos axude a preparar os exames e vos resolva dúbidas das probas.

Se suspendestes algunha toca ir a convocatória extraordinaria que será o día 23 de xuño. Lembrade que tendes que vir a clase das materias suspensas en horario normal ata o día 17 de xuño. Os días 20, 21 e 22 serán os exames da convocatoria extraordinaria.