X DÍA DA CIENCIA EN GALEGO

O 4 de novembro conmemórase o Día da Ciencia en Galego, que chega á súa 10ª edición. Este ano está dedicado ao Ano Internacional das linguas indíxenas e da táboa periódica

LECTURAS DE MEDO

O Departamento de Lengua e Literatura Castelá organiza a "MIEDOTECA".

O Departamento de Lingua e Literatura Galega propón lecturas para o Samaín.

DÍA DAS BIBLIOTECAS

Visita á biblioteca dos 19 alumnos e alumnas alemáns que participan no intercambio escolar entre o IES Nº 1 e o Instituto Paulus Praetorius de Bernau bei Berlin.

DÍA DAS BIBLIOTECAS

O 24 de outubro, día das bibliotecas escolares, rematamos a formación de usuarios e fixemos a pegada de carteis de Bibliotecas Escolares.

Semana dos contos

O alumnado do EDLG estivo durante os recreos do mes de outubro preparando contos de defuntos, aparecidos, misterio... para o Samaín. Na semana do 4 ao 8 de novembro van ir polas aulas de 1º e 2º ESO para contárllelos aos seus compañeiros e compañeiras deses cursos.

Acabadora

Hoxe comezamos os clubs de lectura do curso 2019-2020. O alumnado de 3º e 4º ESO e de Bacharelato leu a obra Acabadora de Michela Murgia.

Coma sempre, xuntarémonos na hora de comer para falar sobre a lectura.

Premio Óscar Arnulfo Romero para o IMER

MINUTO DE SILENCIO

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO IES Nº1 GARDOU ESTE MARTES 17 DE SETEMBRO UN MINUTO DE SILENCIO EN RECORDO DAS 3 MULLERES ASASINADAS EN VALGA NO DÍA DE ONTE.

LISTADOS PROVISIONAIS ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DA AXUDA DE LIBROS

Publicación dos listados provisionais de admitidos e excluídos na axuda de libros para o curso 2019/2020.

So afecta ao alumnado de 3º e 4º da ESO, xa que tanto o alumnado de 1º como o de 2º da ESO non participa neste programa por facelo en EDIXGAL

« Novembro 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom