DICIMOS NON Á VIOLENCIA DE XÉNERO

Dentro dos actos conmemorativos do Día Internacional contra a Violencia de Xénero o alumnado de 2º ESO B realizou, nas sesións de titoría, unhas lápidas con mensaxes significativas. Deixámovos un vídeo para que vexades o traballo realizado por este curso. Leva un audio cun poema dun dos alumnos do grupo que debería servir para facer unha segunda reflexión individual, cada ún consigo mesmo. Debería removernos algo por dentro ...

I CONCURSO DE POESÍA URBANA POLA IGUALDADE E CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

Dende o IES Nº1 de Ribeira queremos dar os nosos

PLAN DE CONTINXENCIA E HORARIOS ESPELLO

En caso de confinamento total ou parcial (un ou máis grupos) pola Covid-19 haberá que rexirse por estos documentos, de obrigado cumpriemnto tanto polo alumnado como polo profesorado.

MÁSCARAS PARA O ALUMNADO DA ESO

A Consellería de Educación publicou as instrucións sobre a Orde do 6 de novembro de 2020 que regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado.

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 (axuda de 50€) xa está incluído automaticamente e non ten que presentar solicitude.

Ten que presentar solicitude:

INFORMACIÓN RELATIVA Á SEMIPRESENCIALIDADE

Ante as novas instrucións da Consellería, de obrigado cumprimento, relativas á supresión da semipresencialidade nos bacharelatos dos centros da nosa comunidade, informamos da nova situación:

ENTRADAS E SAÍDAS

Debido á confusión destes días nas saídas do recreo e do centro, recordamos o punto 31 do Plan de adaptación á situación COVID-19 no curso 2020/2021 que está a vosa disposición completo no menú lateral dereito superior. Ese punto dí o seguinte:

DÍAS NON LECTIVOS

O centro escolleu en claustro os días non lectivos correspondentes ao curso 2020/2021. Estes días son os seguintes:

• 2 de novembro de 2020
  • 3 de maio de 2021

Polo tanto, o vindeiro luns día 2, non teremos clase.

NOVIDADES NO MENÚ COVID-19

No menú lateral superior dereito denominado COVID-19, tedes as novidades relativas a:

• plan de continxencia do centro
  • actualización do Plan Covid do centro
  • instrucións e autorizacións para as saídas do centro nos períodos de lecer.

Recomendámolles as familias e ao alumnado que a revisen.

HORARIO DE PRESENTACIÓNS ENSINO DE ADULTOS

ESA - XOVES 1 DE OUTUBRO ÁS 16:30 HORAS.

1º DE BACHARELATO ADULTOS - VENRES 2 DE OUTUBRO ÁS 16:30 H.

2º DE BACHARELATO ADULTOS - VENRES 2 DE OUTUBRO:

- 2º BACH B (Humanidades e Ciencias Sociais) ás 18:30 H

- 2º BACH A (Ciencias) ás 19:30 H

CARTA ÁS NAIS/PAIS DO IES Nº 1

Estimadas/os nais/pais

Logo de moitos días de incertezas e cambios de rumbo por parte da administración educativa, finalmente o pasado 16 de setembro tivemos a confirmación dos recursos e condicións cos que temos que organizar o presente curso 2020/2021: aprobáronse dous desdobres nos cursos da ESO, aumentouse a plantilla en catro profesores e estableceuse por parte da Consellería a semipresencialidade nos bacharelatos.

Con estes recursos, a organizacióndo centro queda como segue:

« Novembro 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom