You are hereBlogues / blogue de / Anímate a participar nos programas de mobilidade!

Anímate a participar nos programas de mobilidade!

Es alumno/a de Ciclo  de Grao Superior?  Gustaríache  participar nunha mobilidade Erasmus+ para facer as prácticas FCT a partir de abril de  2016 nun país da Unión Europea?

Es alumno/a  do Ciclo Medio? Estás interesado en  facer unha mobilidade a un país da Unión Europea ao rematar os teus estudos neste centro educativo?

Nese caso,  inscríbete no proceso de selección! O prazo  estará aberto do venres 13 de novembro ao mércores 18 de novembro, ambos incluídos.

No apartado "Programas europeos" desta web atoparás o formulario de solicitude, información sobre a convocatoria e a data dunha charla informativa. Envía a solicitude a erasmusiesmontecelo@gmail.com  ou entrégaa persoalmente a Coordinadora de programas Europeos.

Anímate e participa!