You are hereBlogues

Blogues

Tradutores e dicionarios sticky icon

TRADUTORES

DICIONARIOS

OFERTA DE TRABALLO

Empresa de artes gráficas oferta posto de traballo de aprendiz/axudante offset  para incorporación inmediata.

Interesados enviar Curriculum Vitae a ies.montecelo@edu.xunta.es co asunto "Oferta offset"

PRAZAS LIBERADAS

Publicadas as prazas liberadas en ciclos formativos no IES Montecelo:

Preimpresión Dixital 7 prazas

Impresión Gráfica 6 prazas

Se queres matricularte en prazas liberadas, só tes que achegarte polo centro e facer a matrícula directamente. A asignación de prazas liberadas faise por orde de chegada ao centro e o novo prazo é ata o 31 de xullo ás 13h se non se esgotan as prazas libres antes.

A documentación de matrícula que tes que entregar é a mesma que para as prazas adxudicadas.

MATRÍCULA CICLOS 2020/2021

Publicadas as listaxes de adxudicación de prazas en ciclos formativos de grao medio e superior. Xúntanse arquivos coas listaxes dos adxudicados neste centro.

Os solicitantes adxudicados deberán formalizar a matrícula no centro ou ben renunciar á praza para continuar no proceso de admisión coas solicitudes de maior preferencia.

Os solicitantes que non foron adxudicados nesta 1ª fase deberán permanecer atentos ás listaxes de espera, que se actualizan durante o proceso de matriculación varias veces ao día e comprobar se son adxudicados na 2ª fase (29 de xullo).

A solicitude de matrícula ou renuncia pode imprimirse dende a mesma aplicación na que se fixo a solicitude.

A documentación para formalizar matrícula é a seguinte:

• Solicitude de matrícula personalizada
  • 1 foto
  • Fotocopia e orixinal DNI
  • Fotocopia e orixinal certificación académica da titulación de acceso
  • Fotocopia tarxeta sanitaria
  • Sobre de matrícula (en Conserxería)
  • Pago seguro escolar (faise no propio centro)
  • Autorización tratamento imaxe persoal

Non se recollerá ningunha documentación que non esté completa.

CALENDARIO PROBAS LIBRES SETEMBRO 2020

Xúntase calendario de probas libres para os ciclos de Anatomía Patolóxica e citodiagnóstico, Farmacia e parafarmacia e Impresión gráfica.

Xornada de acollemento o día 1 de setembro ás 11h, na que se explicará a dinámica da convocatoria. Esta xornada é de asistencia obrigatoria, aqueles alumnos que non asistan serán excluídos do proceso.

Listaxes provisionais de solicitantes de ciclos formativos. Curso 20/21

Publicadas as listaxes provisionais de solicitantes de prazas en ciclos formativos para o curso 2020/2021.

Para visualizar os seus datos, deberá obter previamente o seu código persoal de solicitude pulsando no seguinte enlace Ver código persoal de consulta, onde se xerará o seu código introducindo o seu DNI e o código da súa solicitude (o que está debaixo do código de barras).

Despois deberá buscar no documento pdf das listaxes o seu código personal de consulta, e comprobar os seus datos. Empregue o buscador do lector de pdf que empregue, facendo click dereito na primeira páxina da lista, seleccione a opción buscar e introduza o seu código personal de consulta.

Debe comprobar que os seus datos son ou non correctos. Si están correctos, deberá esperar á publicación o día 21 de xullo das listas definitivas de solicitantes e das listas de adxudicados. Se non están correctos, deberá formular unha reclamación no centro de entrega ata as 13 h do día 15 de xullo.

Calendario de exames de setembro para FP básica

No arquivo adxunto pode consultarse o calendario de exames de setembro para o alumnado de FP básica

Admisión a ciclos formativos do 25 de xuño ao 8 de xullo

Entre o 25 de xuño e o 8 de xullo ás 13.00 horas está aberto o prazo proceso de admisión a ciclos formativos.

Na seguinte ligazón: Admisión curso 2020/2021 accédese ás instrucións para realizar a solicitude web, así como un vídeo de axuda sobre como encher dita solicitude e o asistente informático para presentar a solicitude.

Tamén pódese acceder a máis información sobre o proceso nesta ligazón: Inicio do proceso de admisión