Avda Miguel Hernández, 8.
15173- Oleiros (A Coruña)
Tno: 881 880 845
email: ies.miraflores@edu.xunta.es

INFORMACIÓN PROBAS DE ACCESO A UNIVERSIDADE (ABAU)

A información pódese consultar no arquivo adxunto.

ADMISIÓN DO ALUMNADO. CURSO 2017-2018 ESO E BACHARELATO

A información pódese consultar nos arquivos adxuntos.

ROSALIA TE

CARREIRA DA LUZ

INTERCAMBIO CON ALUMNADO DE FRANCIA

En próximas datas terá lugar o 4º intercambio de alumnos e alumnas co Lycée Le Garros de Auch (Francia), no que participarán os niveis de 4º da ESO e de 1º de BAC.

A estadía do alumnado francés en Oleiros terá lugar entre o 13 e o 19 de marzo e o nosos viaxarán a Auch do 21 ao 28 de abril.

Toda a información relativa a este intercambio está disponible no Blog des Étoiles > Échange Auch.

ACTIVIDADES NA BIBLIOTECA

Estes días temos no IES Miraflores a exposición “VACAS” realizada en Cerceda, no CPI “O Cruce” durante o curso pasado.

VIDEA VER !!!

SUBVENCIÓN CONCELLO DE OLEIROS

A Xunta de Goberno Local do Concello de Oleiros na reunión con data trinta de novembro  de  2016  acordou:

Conceder ó IES Miraflores unha subvención por importe de 11.565€  (once mil cincocentos sesenta e cinco euros) para os seguintes conceptos:

Actividades didácticas e culturais ( intercambios Polonia e Francia, viaxes e saídas culturais ).

Viaxe da fin de etapa da ESO (Cataluña)

CONCURSO LITERARIO DO CONCELLO DE OLEIROS

Celtia Ríos Santos, de 2º ESO C, ven de acadar un premio no concurso de redacción do Concello de Oleiros; ¡noraboa!