Avda Miguel Hernández, 8. 15173- Oleiros (A Coruña).

Tno: 881 880 845. e-mail: ies.miraflores@edu.xunta.es

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

PROCEDEMENTO DE RECLAMACIÓNS ÁS CUALIFICACIÓNS DE 2 BACHARELATO

Os modelos a cumprimentar para solicitar a revisión das cualificacións  de 2 de bacharelato estarán a disposición dos interesados no centro.

ATOPAMOS A MARUMASAT III

Na tarde do sábado, Rafa Regos, alumno de 3º da ESO do IES Maruxa Mallo atopou a MarumaSat III. Estaba a 3 km do lugar no que as predicións da traxectoria que fixemos na mañá do día do lanzamento, o luns 7, situaban a súa aterraxe, pero moi lonxe do lugar no que a estabamos buscando agora. Rafa, que ten entre as súas aficcións a cetrería, conseguiu localizar a sonda grazas a un pequeno dispositivo que quería probar e propuxo incorporar nos últimos días antes do lanzamento: un pequeno localizador que emprega sinais de radio e que coloca sobre os seus falcóns e aguias, para non perdelos.

Aínda que falta analizar os datos recollidos, temos a impresión de que o voo da MarumaSat III aconteceu como estaba planificado, máis os fallos técnicos que  experimentaron os aparellos de comunicación e localización, levaronnos a considerar diversas opcións que agora se demostran desacertadas.

Na imaxe podedes ver a cápsula no punto de aterraxe, coas fabas do alumnado de Ciencias Aplicadas en perfecto estado tras a aterraxe.

LANZAMENTO DA MARUMASAT III

lanzamento MarumaSAT 3

O 7 de maio, alumnado de 3º de Tecnoloxía, de 4º de Tecnoloxía e Ciencias Aplicadas, de Robótica de 1º de Bacharelato e as 3 alumnas do noso centro gañadoras do I Premio de Poesía Estratosférica desprazáronse ata Ordes, para participar, xunto co alumnado do IES Maruxa Mallo de Ordes, IES Marco do Camballón de Vila de Cruces e IES Xelmirez II de Santiago, no lanzamento da terceira  sonda estratosférica da NOSA, a MarumaSat III.

Se queres saber máis clica no seguinte  enlace

Tamén podes seguirnos nas redes sociais twitter e instagram

SENDEIRISMO MONTE XALO.

No mes de marzo os grupos de 1º ESO realizaron unha excursión polo Monte Xalo, organizada e subvencionada polo concello de Oleiros. Comezaron nunha zona próxima ao cumio e despois de visitar a zona de escalada do Petón e contemplar as vistas de toda a Costa Ártabra desde o miradoiro, foron camiñando até a Torre de Celas, un percorrido en descenso de aproximadamente 5 km.

Durante a excursión os guías explicáronlles diversas cuestión relativas ao valor biolóxico, paisaxístico, etnográfico e arqueolóxico deste monte, que forma parte do espazo protexido da Reserva da Biosfera As Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo. Ao longo da mañá puideron observar as diferentes especies vexetais abundantes no Monte Xalo, escoitar os cantos dos paxaros, poñer en práctica os hábitos positivos para a conservación da natureza e coñecer os muíños de río no Rego das Xesteiras.

DÍA DA EDUCACIÓN FÍSICA NA RÚA

O día 25 de abril, os alumnos de 1º ESO participaron na celebración do Día da Educación Física na Rúa, que este ano contou coa participación de 47 centros escolares e 6.530 alumnos de Galicia.

Este é o resumo da actividade elaborado por Laura Ruzo (1º ESO-A) e Rubén Otero (1º ESO-B):

O día 25 de abril de 2018, o Departamento de Educación Física do IES Miraflores, xunto cos alumnos de 1º ESO do centro, realizaron unha saída ao parque José Martí de Sta. Cristina, xunto cos outros dous institutos do concello de Oleiros, o IES María Casares e o IES Xosé Neira Vilas.

Nesta saída realizáronse diferentes actividades: rugby, voleibol, hockey, saltos coa corda, petanca, brilé, ultimate, ... Estas actividades íanse realizando con diferentes persoas, 5 ou 6 de cada instituto, e ao mesmo tempo que aprendías como xogar, coñecías xente nova doutros centros.

Estivemos nun intervalo de 15 minutos en cada actividade, pero ocupounos toda a mañá. Ao final tivemos un pequeno descanso para repoñer forzas. Cando marchamos o autobús deixounos preto do CEIP Rabadeira e tivemos que ir andando ata o instituto. Neste tramo cada un ía falando da súa experiencia na excursión (que todos dicían que o pasaran moi ben e quedaron con ganas de repetir). Foi unha excursión moi activa e entretida.

CONCURSO POSTRES FRANCÉS

Notre célèbre concours de desserts français 2018 a eu lieu vendredi 27 avril.
Nos élèves ont présenté au concours 38 desserts français, faisant toujours preuve d'une remarquable motivation. Ils ont dû choisir leur recette, rassembler tous les ingrédients et les élaborer par la suite. S'agisant, à priori, d'une activité linguistique, il est évident qu'elle dépasse largement ce domaine, plongeant nos élèves dans l'un des aspects les plus profonds de n'importe quelle culture, celui de sa gastronomie.
Merci à tous pour leur collaboration et pour leur savoir-faire.

VISITA Á UNIVERSIDADE DA CORUÑA

O pasado xoves 26 de Abril, visitamos o Campus da Coruña de a UDC. Chegamos ao pavillón estudiantil, onde profesionáis do SAPE falaron en xeral da Universidade de A Coruña e realizamos unha actividade de autorientación recollendo información sobre os estudos que máis interese tiñan para cada un de nós. Con posterioridade, repartímonos en diferentes itinerarios e compartimos visita co alumnado do instituto de Mugardos.  Álgúns visitaron facultades relacionadas coa Arquitectura e as Inxenerías, outros coas Humanidades e as Ciencias Sociais e Xurídicas e o último grupo os estudos relacionados coas Ciencias da Saúde. A media mañán xuntámonos na cafetería da Facultade de Dereito para tomar un chocolate con churros. Deixámosvos unha fotografia que fixemos no Pavillón Estudiantil. ​