Avda Miguel Hernández, 8.
15173- Oleiros (A Coruña)
Tno: 881 880 845
email: ies.miraflores@edu.xunta.es

CLUB DE LECTURA DE ADULTOS

AVISO: A reunión do club de lectura do día 18 de xaneiro, pasa a ser o día 25 de xaneiro a mesma hora.

O próximo mércores 18 , ás 17:00 h teremos a primeira reunión para comentar  a lectura de "La joven de la perla" de Tracy Chevalier.

É unha lectura no marco do lema deste ano das bibliotecas escolares : "BIBLIOTECA ESCOLAR, TERRITORIO DAS ARTES".

CONCURSO LITERARIO DO CONCELLO DE OLEIROS

Celtia Ríos Santos, de 2º ESO C, ven de acadar un premio no concurso de redacción do Concello de Oleiros; ¡noraboa!

Campaña de recollida de xoguetes

Ao igual que outros anos, colaboramos coa campaña de recollida de xoguetes de EQUUS ZEBRA.

Na entrada do IES podedes deixar os xoguetes que estén en bó estado para que outros nenos e nenas poidan desfrutar deles.

Dende o IES queremos que todos os nenos e nenas teñan un pequeno agasallo este Nadal

Moitas grazas.

Candidatos ao Consello escolar e composición das mesas

En adxunto figuran os candidatos ao Consello escolar e a composición das mesas

Convocatoria de axudas para mantenza en comedores escolares, curso 2016/2017

O día 23 de novembro de 2016 saiu publicada no BOP nº 222 a convocatoria de axudas para mantenza en comedores escolares do curso 2016/2017. O prazo par acollerse a estas axudas remata o 16 de decembro de 2016. Poden consultar as bases tamén no taboleiro de anuncios e en secretaría.

CONCURSO DE "CENTROS DE OUTONO"

Deberán ser elaborados con froitos , flores e calquera outro tipo de material relacionado con esta estación do ano.

Debe constar o nome completo e o curso do alumnado participante dado que haberá diferentes premios.

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR!!!!!!

CLUB DE LECTURA DE ADULTOS

Como novidade neste curso, botaremos a andar un club de lectura de adultos . A novela elixida para ler todos os que queiran participar é "La joven de la perla" de Tracy Chevalier . O día  18 de xaneiro teremos unha xuntanza os participantes neste club, na que a parte de comentar a novela, se fará un visionado da película do mesmo nome e unha contextualización da cadro ao que fai referencia o título, con música da época.

ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

En adxunto van os modelos e calendario