Avda Miguel Hernández, 8.
15173- Oleiros (A Coruña)
Tno: 881 880 845
email: ies.miraflores@edu.xunta.es

INTERCAMBIO CON ALUMNADO DE FRANCIA

En próximas datas terá lugar o 4º intercambio de alumnos e alumnas co Lycée Le Garros de Auch (Francia), no que participarán os niveis de 4º da ESO e de 1º de BAC.

A estadía do alumnado francés en Oleiros terá lugar entre o 13 e o 19 de marzo e o nosos viaxarán a Auch do 21 ao 28 de abril.

Toda a información relativa a este intercambio está disponible no Blog des Étoiles > Échange Auch.

ROSALIA TE

CARREIRA DA LUZ

ACTIVIDADES NA BIBLIOTECA

Estes días temos no IES Miraflores a exposición “VACAS” realizada en Cerceda, no CPI “O Cruce” durante o curso pasado.

VIDEA VER !!!

SUBVENCIÓN CONCELLO DE OLEIROS

A Xunta de Goberno Local do Concello de Oleiros na reunión con data trinta de novembro  de  2016  acordou:

Conceder ó IES Miraflores unha subvención por importe de 11.565€  (once mil cincocentos sesenta e cinco euros) para os seguintes conceptos:

Actividades didácticas e culturais ( intercambios Polonia e Francia, viaxes e saídas culturais ).

Viaxe da fin de etapa da ESO (Cataluña)

CONCURSO LITERARIO DO CONCELLO DE OLEIROS

Celtia Ríos Santos, de 2º ESO C, ven de acadar un premio no concurso de redacción do Concello de Oleiros; ¡noraboa!

Campaña de recollida de xoguetes

Ao igual que outros anos, colaboramos coa campaña de recollida de xoguetes de EQUUS ZEBRA.

Na entrada do IES podedes deixar os xoguetes que estén en bó estado para que outros nenos e nenas poidan desfrutar deles.

Dende o IES queremos que todos os nenos e nenas teñan un pequeno agasallo este Nadal

Moitas grazas.

Candidatos ao Consello escolar e composición das mesas

En adxunto figuran os candidatos ao Consello escolar e a composición das mesas