Avda Miguel Hernández, 8. 15173- Oleiros (A Coruña).

Tno: 881 880 845. e-mail: ies.miraflores@edu.xunta.es

BASES E CONVOCATORIA PARA AS PRESTACIÓNS DE APOIO A ESCOLARIZACIÓN DO CONCELLO DE OLEIROS

Bases e convocatoria

Nos arquivos adxuntos aparecen os seguintes documentos:

Solicitude axudas escolarización 2017.

Folla informativa prestacións escolarización 2017.

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2017/2018

Orde que regula a participación no fondo solidario e axudas para libros de texto e material escolar para o curso 2017/2018.

I EDICIÓN DE EXPO ORIENTA

Exporienta

"O vindeiro mércores 24 de Maio, o Departamento de Orientación organiza no centro a I Edición de EXPORIENTA. Reuniránse case unha treintena de entidades relacionadas coa formación e o emprego co obxecto de aproximar ao alumnado a un percorrido polo seu futuro académico e profesional.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO 2017/2018

Procédese á publicación da resolución definitiva do procedemento de admisión de alumnado para o curso 2017-18.

ÉCHANGE OLEIROS AUCH

Auch 17

Facendo clic na imaxe podes ver  as fotos do intercambio

Oleiros Auch.

LANZAMENTO MARUMASAT II

LANZAMENTO APRAZADO POR CONDICIÓNS METEOROLÓXICAS ADVERSAS.

A simulación da traxectoria amosaba a caída da MARUMASAT  no mar.

traxectoria

DATA PREVISTA: 26 DE MAIO

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO 2017/2018

Procédese á publicación da resolución provisional do procedemento de admisión de alumnado para o curso 2017-18.

O ALUMNADO DE TECNOLOXÍA E ROBÓTICA LANZARÁ UNHA CÁPSULA Á ESTRATOSFERA.

Oleiros, abril 2017. Sabela e Bea (3º ESO A - Tecnoloxía)

Os estudantes do IES Miraflores de Oleiros, IES Maruxa Mallo de Ordes e IES Marco do Camballón de Vila de Cruces lanzaremos o vindeiro 5 de maio unha sonda espacial, a MarumaSat II, co obxectivo de chegar aos 33000 m de altura. Estará impulsada por un globo de helio e levará no seu interior diverso equipamento científico e audiovisual.

CLUB DE LECTURA DE ADULTOS

O 20 de abril  ás 17:00 h teremos a segunda reunión para comentar  a lectura de "El baile " de  Irene  Némirovsky.

É unha lectura no marco do lema deste ano das bibliotecas escolares : "BIBLIOTECA ESCOLAR, TERRITORIO DAS ARTES".

INFORMACIÓN PROBAS DE ACCESO A UNIVERSIDADE (ABAU)

A información pódese consultar nos arquivos adxuntos.