Somos Miraflores

Avda Miguel Hernández, 8. 15173- Oleiros (A Coruña).

Tno: 881 880 845. e-mail: ies.miraflores@edu.xunta.es

De Bastiagueiro á computación cuántica

O martes 27 de febreiro na bilbioteca do IES Miraflores desfrutaremos dunha charla a cargo de Antón Rodriguez, experto en computación cuántica para o alumnado do STEMbach.

Á charla están invitadas todas as persoas interesadas no tema.

O comezo está previsto para ás 16:30

Entroido 2024

O venres 9 de febreiro celebramos un concurso de disfraces no IES Miraflores con motivo do antroido.

Pulsando sobre a seguinte imaxe pódese acceder á unha carpeta na que se poden ver distintas fotografías da celebración.

Se algunha persoa considera que algunha fotografia non é axeitada ou debe ser retirada, por favor, que escriba un correo electrónico o máis axiña posible a vicedireccion@iesmiraflores.gal

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO – CENTROS ADSCRITOS CURSO 2024-2025

ADMISIÓN ALUMNADO.

Rematado o procedemento de reserva de postos escolares para o alumnado procedente dos centros adscritos (CEIP Juana de Vega e CEIP Plurilingüe da Rabadeira), informamos que os postos dispoñibles en 1º ESO no IES Miraflores para o curso escolar 2024-2025 son suficientes para atender todas as solicitudes presentadas en prazo.

De conformidade co establecido no artigo 45.1.b) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, reguladora do procedemento administrativo común das administracións públicas, a listaxe definitiva do alumnado con posto reservado estará exposta no taboleiro de anuncios dos centros adscritos e de adscrición.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA NO IES MIRAFLORES.

O prazo para formalizar a matrícula será publicado nesta páxina web (a previsión é que sexa entre o 23 de xuño e o 7 de xullo de 2024).

Subvención do Concello de Oleiros

O Concello de Oleiros, de acordo co disposto no artigo 28.9 das Bases de Execución do Orzamento para 2023, concede a subvención nominativa de 11.020,00€ ao IES Miraflores, a cal será destinada á realización de actividades educativas, culturais e deportivas, eventos e celebracións conmemorativas e á adquisición de material didáctico de carácter funxíbel.

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS

ORDE DO 29 DE XANEIRO DE 2024 POLA QUE SE CONVOCAN AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2024, DESTINADAS AO ALUMNADO DOS CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS, EN RÉXIME DE CONCORRENCIA COMPETITIVA (CÓDIGO DE PROCEDEMENTO ED504B).

O obxecto desta orde é establecer as bases e convocar axudas, en réxime de conco­rrencia competitiva, para realizar as actividades de formación, dirixidas á mellora das com­petencias en linguas estranxeiras do alumnado de 1º e 2º de bacharelato dos centros docentes sostidos con fondos públicos en Galicia, durante o ano 2024.

Esta nova convocatoria, para os efectos da súa identificación e acceso aos formularios de inicio polas persoas interesadas, na sede electrónica da Xunta de Galicia, denomínase «Actividades de formación en linguas estranxeiras», co código de procedemento ED504B.

O procedemento de solicitude iniciarase a través da aplicación «en liña» dispoñible desde a páxina web https://www.edu.xunta.gal/axudasle/, cubrindo o formulario electrónico que corresponda.

As actividades que se convocan, cuxo contido se especifica en canto a número de prazas, destino e réxime de aloxamento no anexo IV, son actividades de formación para a mellora na competencia no uso de linguas estranxeiras.

O período de realización destas actividades comprenderá desde a primeira semana do mes de xullo ata finais do mes de agosto de 2024, coa excepción das actividades para o 2º curso de bacharelato, que se desenvolverán no mes de agosto.

As datas concretas de realización das actividades daranse a coñecer coa publicación das listaxes definitivas do alumnado seleccionado.

O prazo para a presentación de solicitudes será dun mes, contado a partir do día seguin­te ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia (dende o 13 de febreiro ata o 12 de marzo de 2024, ambos incluídos).

Día da muller e a nena na ciencia

A semana do 11 de febreiro celebramos o día da muller e a nena na Ciencia. O luns 5 realizamos un taller de bioadsorción de elementos contaminantes guiados por Xanel Vecino, profesora e investigadora da Escola de Enxeñaría industrial da Universidade de Vigo. O alumnado de Cultura Científica de 1º Bach preparou esférulas de adsorción de alxinato de calcio e comprobaron a súa eficacia retirando sulfato de cobre. Este proceso, a escala industrial, permite retirar contaminantes de difícil separación en tratamentos de augas e verquidos de industrias como a agroalimentaria, coa que Xanel e o seu equipo están a aplicar os resultados da súa investigación.