Avda Miguel Hernández, 8. 15173- Oleiros (A Coruña).

Tno: 881 880 845. e-mail: ies.miraflores@edu.xunta.es

Peripeciencia

O mércores, 30 de outubro , asistimos ao discurshow do divulgador Vicente Mohedano, titulado ‘Voute contar’. Durante máis dunha hora contounos  a todos os alumnos de 1º de ESO, e a varios profesores,  do noso IES a historia dos números,  o seu significado, a probabilidade e outras experiencias moi interesantes.

Viaxe a Xenebra

Entre os días 18 e 22 de outubro, 19 alum@s de 2º de Bacharelato, que cursan Física e/ou Química, e 3 profesoras, realizamos unha viaxe a Xenebra (Suiza).

O obxectivo primordial desta actividade foi a visita as instalacións do CERN, o maior acelerador de partículas do mundo, onde se está a facer investigación punteira.

Aproveitando a nosa estancia na cidade, fixemos tamén visitas ás Sedes Europeas da Cruz Vermella e da ONU.

Tanto o alumnado como o profesorado participante consideramos que foi moi proveitoso para tod@s, aprendemos moitas cousas e gozamos dunha cidade preciosa no corazón de Europa.

TRANSPORTE ESCOLAR

Transporte: lisxtaxe de admitidos e excluídos.

En beneficio de todos, aqueles alumnos da ESO que non vaian facer uso do transporte deberán darse de baixa do servizo na Secretaría canto antes.

Os alumnos que non aparezan la lista ou atopen calquera erro tamén deberán pasar pola Secretaría para reparalo.

SIXA

Este curso académico 2019/20 cambiamos á nova versión do programa de xestión SIXA.

O xeito de acceder é igual que ate o de agora, utilizando as pestanas da parte superior da páxina. Entre as novidades que presenta a nova versión destaca o aspecto máis moderno e unha utilización mais intuitiva.

Os usuarios, tanto profesores como pais ou nais teñen novas contrasinais. Poden acceder a estas pasando a recollelas no centro ou ben, todos aqueles que teñan rexistrada unha dirección de correo electrónico, pedindo unha nova no botón que aparece na páxina principal.

PROPOSTA DÍAS NON LECTIVOS CURSO 2019-2020

Infórmase á comunidade educativa do IES Miraflores que os días non lectivos solicitados como libre elección para o centro son o luns 4 de novembro de 2019 e o venres 20 de marzo de 2019.

BACHARELATO DE EXCELENCIA E CIENCIA E TECNOLOXÍA

STEMBACH

Con data 11 de setembro publicouse no  portal da Consellería de Educación a resolución provisional de Centros admitidos para a implantación do STEMbach, na que estamos incluidos.

Este bacharelato, que se enmarca na estratexia Edudixital 2020, favorecerá unha conexión directa coa universidade, posto que os estudantes farán un proxecto de investigación, con posterior defensa pública, co-dirixido por persoal universitario.

O alumnado cursará unha materia extracurricular semanal, de dúas ou tres horas, e realizará actividades complementarias de formación.

Vocación científico-tecnolóxica e conexión coa Universidade.

O obxectivo deste bacharelato é promover a vocación do alumnado cara a investigación científica e tecnolóxica, mediante unha metodoloxía que lle facilite a incorporación e adaptación ao ensino universitario, e tendo en conta a perspectiva de xénero. Ademais, favorécese unha mentalidade científica, rigorosa, ordenada e crítica; así como o desenvolvemento da creatividade, do sentido da iniciativa ou do emprendemento e da resolución de problemas. Por outra banda, tamén axudará a mellorar as destrezas comunicativas e expresivas e proporcionará unha relación máis estreita entre profesorado e alumno.

Este bacharelato pensado tanto para a modalidade de Humanidades como para a de Ciencias permitirá unha conexión directa co ensino universitario, posto que o alumnado que o curse deberá desenvolver, no segundo curso, un proxecto de investigación individual ou colectivo con posterior defensa pública. Este proxecto, similar ao traballo de fin de grao, será co-dirixido por un docente dun departamento universitario ou dun centro de investigación de prestixio do Sistema Universitario de Galicia ( SUG), e será titorizado polos profesores que impartan a materia de afondamento STEM. De feito, e para cristalizar esta cooperación, asinarase un convenio de colaboración coas universidades participantes.

Materia extracurricular semanal.

Ademais, o alumnado cursará algunha materia extracurricular semanal, de dúas ou tres horas, de afondamento relacionada co ámbito de materias STEM e cunha orientación ao traballo na mellora das competencias comunicativas e dixitais. Esta materia será a mesma nos dous cursos coa correspondente secuenciación curricular. Así mesmo, realizará actividades complementarias de formación organizadas polo centro en colaboración con universidades, entidades ou organismos investigadores, ou con persoas investigadoras de recoñecida competencia como conferencias, talleres ou proxectos.

Ao final da etapa, e tras a avaliación positiva tanto da materia de afondamento STEM extracurricular como da defensa do proxecto de investigación, o alumnado recibirá unha certificación acreditativa da dirección do centro de que realizou os estudos correspondentes a este programa.