Lecturas de Lingua Francesa

Curso 2019-20

Instrucións para a selección de libros de lectura de francés

A l'entrée de la Bibliothèque Méjanes.jpg

Entrada da Bibliothèque Méjanes, Aix-en-ProvenceFoto orixinal de Marlèned.

CC BY 2.0. Flickr /Commons.wikimedia.org

A finalidade das lecturas obrigatorias en lingua francesa é a toma de contacto con esta lingua estranxeira dunha maneira o máis amena e divertida posible. E tamén autónoma, porque cada un se enfrenta ao feito de ler un libro noutra lingua de modos diferentes, pero sempre que se consiga o obxectivo principal, todos eles son válidos.

Por iso, antes de lanzarse a coller prestado calquera dos libros, hai que ter en conta que:

• o obxectivo principal é entender en xeral a historia que se nos conta no libro.

• os libros de lectura han de ser collidos en préstamo da Biblioteca Escolar: alí están no andel de lecturas en francés (orixinais e graduadas).

• As lecturas son seleccionadas e incluídas dentro de cada nivel polo grao – na práctica- da súa dificultade, independientemente das indicacións de nivel das editoriais que poidan aparecer nas portadas.

• Se non sabedes moi ben que libro escoller ou non estades moi seguros de ter o nivel suficiente para comprender segundo que títulos, preguntade sempre á profesora e encargada da Biblioteca.

Velaquí un resumo das lecturas recomendadas por nivel:

1ºESO

• SEMPÉ e GOSCINNY: El pequeño Nicolás. Ed. Alfaguara

2ºESO

• Colección La grande imagerie. Ed. Fleurus

• SAINT-ÉXUPÉRY, A. de: Le Petit Prince/ El principito/ O principiño. Edición traducida / bilingüe (a elixir)

3ºESO

4ºESO

• Colección La grande imagerie. Ed. Fleurus

• Colección Lire et voyager. Ed. Vicens-Vives

• BAGIEU, Pénélope: Valerosas 1 / Culottées 2. Dibbuks / Gallimard

• BOULET e BAGIEU, Pénélope: La page blanche. Le livre de poche