« Xuño 2017 »

Viaxe a Polonia

Os alumnos e alumnas de 2º de Bacharelato estiveron de viaxe por Polonia. Foi entre os días 13 e 18 de marzo. Visitaron as cidades de Cracovia e Varsovia e os campos de exterminio de Austzwich e Birkenau. Na primeira foto, o grupo atópase ante o Palacio da Ciencia e da Cultura da capital polaca e na segunda foto, vemos o grupo á entrada do campo de Birkenau.

foto do grupo á entrada do Palacio da Ciencia

foto do grupo na entrada do campo de Birkenau

Visita didáctica á Feira de Oporto EMAF 2016

Os departamentos de Instalación e Mantemento e Fabricación Mecánica organizaron varias visitas, concretamente, á Feira Internacional de Máquinas, Equipamentos e Servizos para a Industrial (EMAF 2016) de Oporto, ao Centro de Investigación e Innovación de novos materiais e novas máquinas (AIEM) en O Porriño e ao estaleiro Cardama en Vigo. Os grupos que participaron foron 1º e 2º de CS Mecatrónica Industrial, 1º CM Mantemento Electromecánico, 1º e 2º CM Mecanizado e FPB e a viaxe foi durante os días 24 e 25 de novembro. Esta saída foi todo un complemento para a formación académica do noso alumnado destes ciclos formativos e da Formación Profesional Básica.

foto do grupo que visitou a Feira de Oporto

Viaxe cultural a Léon, Palencia e Burgos

Os días 26, 27 e 28 de outubro, alumnado de 3º ESO, 1º e 2º BAC do noso IES, percorreron León, a Vila Romana de la Olmeda, o xacemento de Atapuerca e Burgos nunha viaxe de estudos acompañados polas profesoras de Filosofía e Clásicas.

Se queredes ver fotos da viaxe, picade na seguinte ligazón: Álbum fotos ou premede na imaxe que se mostra deseguido:

Imaxe da viaxe a León- La Olmeda-Atapuerca-Burgos

Intercambio Collège Paul Eluard

Un grupo de alumnos/as de 4º ESO participaron do 23 ao 30 de abril nun Intercambio co Collège Paul Eluard situado en Mur de Bretaña. Do 12 ao 17 de xuño, os alumnos/as bretóns devolverannos a visita e terán oportunidade de coñecer diversas vilas galegas.

Viaxe ao BOM JESUS.

Viaxe dos alumn@s de relixión de 4º ESO, 1º e 2º DE BAC ao Bom Jesus, en Braga (Portugal).

ENCONTROS NA USC 2012

Viaxe ao Campus da Universidade de Santiago de Compostela, dentro do programa “Encontros na USC 2012”.

CHARLA DO ESCRITOR XOSÉ MIRANDA

O venres día 2 de marzo, visitou o centro o escritor Xosé Miranda, onde deu dúas conferencias, unha aos alumnos de 4º de ESO sobre o seu libro "Morning Star" e a outra aos alumnos de 1º de ESO sobre o libro "Pel de lobo", respondendo aos alumnos todas as dúbidas.