« Xullo 2019 »

Agora mesmo hai 0 usuarios e 1 invitado conectados.

Viaxe cultural a Madrid

Os grupos de 4º ESO, 1º BACH e 2º BACH de Clásicas e Tecnoloxía-TIC fixeron unha viaxe a Madrid organizada polos profesores José Castedo e Chelo Bouza para visitar o Museo do Prado e o MUNCYT de Alcobendas, e de paso fixeron un percorrido polo Madrid dos Austrias e visitaron no camiño Ureña, o Pobo dos Libros.

Visita á Feira Internacional de Maquinaria de Oporto

O alumnado dos ciclos formativos e da formación profesional básica das familias profesionais de Fabricación Mecánica e de Instalación e Mantemento do noso IES asistiron o día 23 de novembro á Feira Internacional de máquinas, ferramentas e accesorios (EMAF 2018) en Oporto, na que participaron as principais empresas presentando a última tecnoloxía e solucións de futuro para este sector. E aproveitando esta viaxe, o día anterior visitaron a fábrica de FASA RENAULT e tamén INMAPA, ubicadas as dúas en Palencia. Estas dúas empresas están moi vinculadas ás nosas especialidades formativas.

Viaxe fin de etapa de 2º BAC

Desde o 16 e ata o 19 de xuño, un grupo de alumnos e alumnas de 2º BAC foron de viaxe de fin de etapa a Praga, visitando a cidade e os seus arredores.

foto de grupo

Viaxe de intercambio do alumnado de 3º e 4º ESO

Un grupo de alumnos de 3º e 4º ESO do noso centro están a participar no intercambio co Collège Paul Eluard. Saíron o sábado 12 de maio para facer noite en Hondarribia e o domingo reemprenderon a marcha para chegar a Mur de Bretaña. O luns fixeron un roteiro polo Sur da Bretaña, coñecendo Locronan, Quimper e Concarneau. O martes achegáronse ao Mont Saint Michel, lugar emblemático de Francia, e pola tarde visitaron a fermosa vila de Dinan. Tamén tiveron tempo este xoves a celebrar o Día das Letras Galegas na Bretaña. Se picades na foto, tamén podedes acceder ao álbum e na seguinte ligazón tedes información sobre a visita no xornal Ouest France.

foto grupo de participantes no intercambio

Intercambio co Collège Paul Eluard

Como en anos anteriores, recibimos a visita de 40 alumnos do Collège Paul Eluard, dentro das actividades previstas no intercambio que mantemos co Centro de Mur de Bretagne.Despois dunha longa viaxe, chegaron a Sarria na tarde do 14 de abril. O programa de actividades foi intenso e diverso, con visitas á cidade de A Coruña, Santiago de Compostela e Rías Baixas. Ademais, o luns 16 puidemos compartir unha completa xornada en común, na que participaron os alumnos de 3º e 4º da ESO. Nese día, organizamos un festival no salón de actos no que os alumnos de Francés recitaron poemas do poeta francés Paul Eluard e fragmentos do Principiño e os alumnos de música interpretaron unhas cancións á flauta. Para completar a xornada en común, visitamos O Cebreiro e fixemos un tramo do Camiño de Santiago, entre o Alto do Poio e Filloval. O xoves 19 partiron de volta cara Bretaña, onde nos agardan ata o día 13 de maio no que lles devolveremos a visita.

foto de confraternidade na entrado do IES

Viaxe a Polonia

Os alumnos e alumnas de 2º de Bacharelato estiveron de viaxe por Polonia. Foi entre os días 13 e 18 de marzo. Visitaron as cidades de Cracovia e Varsovia e os campos de exterminio de Austzwich e Birkenau. Na primeira foto, o grupo atópase ante o Palacio da Ciencia e da Cultura da capital polaca e na segunda foto, vemos o grupo á entrada do campo de Birkenau.

foto do grupo á entrada do Palacio da Ciencia

foto do grupo na entrada do campo de Birkenau

Visita didáctica á Feira de Oporto EMAF 2016

Os departamentos de Instalación e Mantemento e Fabricación Mecánica organizaron varias visitas, concretamente, á Feira Internacional de Máquinas, Equipamentos e Servizos para a Industrial (EMAF 2016) de Oporto, ao Centro de Investigación e Innovación de novos materiais e novas máquinas (AIEM) en O Porriño e ao estaleiro Cardama en Vigo. Os grupos que participaron foron 1º e 2º de CS Mecatrónica Industrial, 1º CM Mantemento Electromecánico, 1º e 2º CM Mecanizado e FPB e a viaxe foi durante os días 24 e 25 de novembro. Esta saída foi todo un complemento para a formación académica do noso alumnado destes ciclos formativos e da Formación Profesional Básica.

foto do grupo que visitou a Feira de Oporto

Viaxe cultural a Léon, Palencia e Burgos

Os días 26, 27 e 28 de outubro, alumnado de 3º ESO, 1º e 2º BAC do noso IES, percorreron León, a Vila Romana de la Olmeda, o xacemento de Atapuerca e Burgos nunha viaxe de estudos acompañados polas profesoras de Filosofía e Clásicas.

Se queredes ver fotos da viaxe, picade na seguinte ligazón: Álbum fotos ou premede na imaxe que se mostra deseguido:

Imaxe da viaxe a León- La Olmeda-Atapuerca-Burgos

Intercambio Collège Paul Eluard

Un grupo de alumnos/as de 4º ESO participaron do 23 ao 30 de abril nun Intercambio co Collège Paul Eluard situado en Mur de Bretaña. Do 12 ao 17 de xuño, os alumnos/as bretóns devolverannos a visita e terán oportunidade de coñecer diversas vilas galegas.

Viaxe ao BOM JESUS.

Viaxe dos alumn@s de relixión de 4º ESO, 1º e 2º DE BAC ao Bom Jesus, en Braga (Portugal).