Celebración do Festival da Francofonía

Onte, día 8 de maio, tivo lugar en Vilanova de Aorusa a 10ª edición do festival da Francofonía, cita ineludible xa para o noso centro.

Este ano estivemos representados polas actuacións dos grupos de 1ª lingua francés de 1º D, 2º D e 4º, así como os de 1º A, 2º A e 2ºB de 2ª lingua.

Isto fixo que presentaramos un total de 6 cancións que ían dende a música dos anos 40 con "La romance de Paris" interpretada polos alumnos de 4º con Juan Carlos á guitarra, ata o mais actual como "La vie est belle" de Nassi que interpretaron os alumnos de 2º B.

Queremos deixar constancia da ilusión de todos os asistentes, con momentos non exentos de nervios pola actuación ante un numeroso público e enriba dun gran escenario.

Os organizadores anunciáronnos que o ano que ven probablemente convertirase nun concurso, polo que a competición será mais forte.

A xornada de onte rematou cun xantar na praia, en medio dun día solleiro nas terras do Salnés. Aínda houbo tempo para darlle unhas cantas patadas ao balón na area, antes do regreso á Coruña-

Grazas a todos os alumnos participantes pola súa ilusión na preparación dos temas sen esquencer, por suposto, aos seus profesores: Juan Carlos e David.

Vive la Francophonie!!!"