A visita dun representante da Fundación Vicente Ferrer

No último trimestre de 2011, a ONG Vicente Ferrer púxose en contacto connosco para impartir unha conferencia no noso centro e dar así a coñecer o labor en India desa ONG (un labor que se centra basicamente en escolarizar a rapaces que doutro xeito dificilmente o lograrían, e intentar desterrar os prexuízos e as diferenzas absurdas provocadas pola división dos seres humanos en castes, e en igualar en oportunidades a uns e a outros con independencia do sexo). A autora da foto é Yolanda Ferrer, e o fotografado é o conferenciante, fillo adoptivo do propio Vicente Ferrer. Hai que dicir que fascinou os alumnos e que non perderon detalle das súas verbas. E, como se ve na foto, o día era de moita chuvia.