Charla coloquio e visita de catro guías oficias.

MARTES 24 DE OUTUBRO

No marco do proyecto do Aula de Emprendemento, iniciado este ano, celebrouse a primeira das actividades planificadas para fomentar o Emprendemento no alumnado.

Nesta ocasión, a actividade dirixiuse ao ciclo de Guías, Información e asistencia Turística.

Organizada en dos tramos, no primeiro, Guido Guía có o seu proxecto unipersoal e Cascarilleiros, Guías del Bierzo e 77 Turismo Betanzos, representados por Aida Aguiar, Noelia Corredera y Jose  A. Paz, participaron nunha charla coloquio cos alumnos do primeiro e segundo curso na que posibilitóuse o acercamento e coñecemento do perfil profesional do guía e a motivación e estímulo para que os nosos alumnos se embarquen proyectos Persoais na suavizante andadura profesional, segundo os pasos dos convidados á actividade. No segundo tramo, os guías organizaron unha visita pola cidade, dirixida aos alumnos do segundo curso, cara ao análise das distintas técnicas e enfoques empregados no desenvolvemento do servizo.