CALENDARIO DE AULA

IIº CONCURSO DE CALENDARIO DE AULA 2023-2024:

AMOR Á LINGUA E AMOR Á NOSA CIDADE. 2024, ANO VILLALTINO

O EDLG convocou o IIº Concurso de Calendario de Aula 2023-2024. A utilidade do dito calendario é para que o alumnado apunte cada mes todas as actividades académicas que teña: exames, saídas culturais, visitas de persoeiros, traballos …. Nesta ocasión, dado que o noso instituto ten moitas homenaxes por diante cara á nosa antiga alumna emérita, a escritora Luísa Villalta, o lema e mais a fotografía ou debuxo terían que ser alusivos á cidade da Coruña, xa que a esgrevia autora coruñesa amosou un enorme amor á súa Matria- A Coruña. É, pois, un elo máis na cadea de recoñecementos para esta autora polifacética, de quen tiven o pracer de organizarlle unha premonitoria homenaxe o pasado 8 de maio no Salón de Actos do noso instituto. Ende ben. días máis tarde a RAG anunciou a nova arelada: Luísa Villalta, autora a quen se lle adicará o Día das Letras Galegas 2024. Por achegar un fermoso e acaído lema de amor á nosa lingua e debuxar a nosa senlleira María Pita, o EDLG resolveu concederlle o premio á alumna de 2º ESO B Nuria Alonso Rodríguez, quen recibiu unha tarxeta agasallo de 25 euros, para gastar na FNAC. O acto da entrega, o pasado 10 de outubro, foi realizado pola directora Mª Isabel Ruso de Lago, e mais pola coordinadora do EDLG Teresa Pastor Novo.

Teresa Pastor Novo (Coordinadora do EDLG)