Visita 4ºE:" Exposición Steven Meisel 1993 A year in photograhs"

Para acceder a todas as imaxes pinchar no enlace

Este xoves 2 de febreiro o alumnado de 4° E acompañado da profesora Beni Vidal do Ámbito Lingüístico- social fixo unha saída para ver a Exposición “Steven Meisel 1993 A year in photograps” no muelle de Batería da Coruña.

Marta Ortega, presidenta de Inditex, trouxo á cidade a mostra máis grande nunca feita sobre o retratista neoiorquino Steven Meisel.

As súas fotos, máis dun cento, realizounas o artista en 1993 nunha explosión creativa que o levou a asinar máis de cen editoriais de moda e 28 portadas de revistas. Meisel soubo recrear nas súas fotos eses seres mitolóxicos que conformaron o novo mito que marcou a estética e a cultura pop dos anos noventa: o das supermodelos.

O alumnado tomou boa nota do video e das explicacións sobre o artista que foron dando os protagonistas do mesmo. Admiraron a contorna onde se ubicou a Exposición, comentando o chamativo da mesma: muelle, as cementeiras…algo tradicional, e ao mesmo tempo algo tan moderno e rompedor como a Exposición.