Olimpiada matemática galega 2023

olimpiada

Para acceder a máis imaxes pinchar no enlace

O pasado venres 20 de xaneiro celebráronse na Facultade de Matemáticas da USC coa participación de 112 estudantes (80 mozos e 42 mozas), as probas da Olimpiada Matemática Galega coa participación do noso alumnado: Xosé González Prego (de 3º ESO); Vega Armada Santos, Jorge Estévez de Carrillo, Ha Nul Kim Yuom, Sergio Núñez Urdaneta, Ana Saz Varela, Sofía Martínez Diz-Lois , Carolina García Vázquez (de 1º de Bacharelato); Bruno Bolaño Molezún,Sol Davó Fernández, Carla Dopazo Pavón, Gonzalo Gayá Matarranz, Hugo Herrador Segade, e Laura Fernández González (de 2º de Bacharelato).

As sesións de preparación do alumnado para a proba correron a cargo da Prof. Aurora Labora Castro e do Prof. Luis Javier Rodríguez González

A Olimpiada Matemática galega, constitúe a Fase Autonómica da LIX Olimpiada Matemática Española que convoca anualmente a Real Sociedad Matemática Española.

Nestas probas, organizadas pola Asociación Eduardo García-Rodeja Fernández, selecciónanse ata 3 estudiantes para representaren a Galicia na Fase Nacional e consisten en dúas sesións dunha duración de tres horas e media, para resolver tres problemas en cada unha delas.

O obxectivo fundamental é estimular o estudio das matemáticas descubríndoas fóra dos ríxidos temarios curriculares e dos chamados exercicios tipo, en definitiva, desenvolver o gusto pola resolución de problemas

Parabéns a todo o noso alumnado participante, polo seu esforzo e dedicación. Agradecemento ao seu profesorado, e aos preparadores.