Entrega de calendarios de aula

calendario de aula

Calendario de aula (EDLG)

Este martes 15 de novembro, o alumnado integrante e colaborador do EDLG foi o encargado de repartir entre as clases o calendario de aula, realizado co deseño gañador, presentado pola alumna Marta Díaz Ferreiro, de 2º BACH D, dentro Iº Concurso de Calendario de Aula 2022-2023, convocado polo EDLG. Na parte inferior do deseño van adxuntados os meses do calendario escolar, co fin de que o alumnado poida anotar os seus diversos compromisos académicos (exames, traballos, exposicións, saídas escolares, …), como viña facendo ata o de agora, pero cunha imaxe impresa, acompañada dun lema que fomenta o uso do galego. Tamén foron repartidos para o alumnado de horario vespertino.

O meu agradecemento para o alumnado encargado de levalos para as distintas clases, que fago extensivo para o persoal de Conserxaría, Belén García López e Vanessa Iglesias Ferreiro, por teren montada a estrutura final dos mesmos.

Mª Teresa Pastor Novo,  Coordinadora do EDLG