O Instituto Eusebio participa no DÍA DA CIENCIA NA RÚA 2022

7 de maio de 2022

O Instituto Eusebio participa no DÍA DA CIENCIA NA RÚA 2022

O pasado sábado 7 de maio celebrouse o Día da Ciencia na Rúa 2022 no parque de Santa Margarita coa participación de  máis de 40 colexios, institutos e institucións. O IES P Eusebio da Guarda a través do seu Club de Ciencia Modesta Goicouría levou a cabo diferentes experiencias de índole científico onde todo aquel que se acercou poido descifrar os segredos das areas, realizar xardíns cristalinos e ir á búsqueda do tardígrado.

Dende aquí queremos felicitar a todo o alumnado do centro participante polas súas "cristalinas" explicacións que deixaban abraiados a todo aquel que se acercaba e agradecer a colaboración e presencia de todo o profesorado do centro que dun xeito ou outro fixo posible que este día tivera lugar.

Reportaxe a cargo do alumno de 4º de ESO Santi Vilas: