Entrega de premios aos Gañadores do XVII Concurso literario Rita Suárez Amado

ACTA DO XURADO:

(facer clic na imaxe para ver o documento)

Entrega de Premios:

A ENTREGA DE PREMIOS desenvolveuse o pasado venres 22 de abril nun acto presidido polos pais de Rita Suárez Amado, Carmen e JuanD. Jesús Javier Celemín Santos, Cuarto tenente de alcaldesa, Concelleiro de Educación, Memoria Histórica, Innovación, Industria e Emprego; Sr. D. Xurxo Couto, Deputado de Cultura, Políticas de Igualdade de Xénero e Normalización Lingüística da Deputación da Coruña; Dna. Silvia Seixas Naia, Concelleira de Arteixo; D. Manuel Regueiro Díaz, Director da Área Funcional da Alta Inspección de Educación do Estado na Coruña e Dna. Mª Isabel Ruso de Lago, Directora do Instituto Plurilingüe Eusebio da Guarda.

Acompañounos, como é habitual, a familia de Rita e a súa irmá, Alba, que dirixiu aos asistentes unhas emotivas palabras.

As actuacións musicais estiveron a cargo de Pablo Tomé Cortizas (alumno de 2º de ESO) que interpretou Nocturna en sol sostido menor, da que el é o autor, e de Manuel García Pérez (alumno de 2º de ESO) que interpretou Tambourín de Rameau e puxo fin ao acto co Himno Galego.

A Comunidade Educativa do Instituto Eusebio da Guarda quere transmitir a súa orgullosa felicitación aos premiados e anima a todos aqueles que teñan inquietudes literarias a participar o curso  2022-23 no seu certame literario.

Entrevistas, producción... a cargo do alumno de ESO Santi Vilas:

ACTA XURADO XVII concurso literario Rita Suárez Amado 2022.pdf12.25 KB