Alumnos de Bacharelato constrúen un interferómetro no laboratorio de Óptica da Universidade de Santiago

Hoxe, 21 de decembro de 2020, os alumnos Roy Casero, Andrés Gento e Alejandro Prieto de 1º de bacharelato fomos á Facultade de Física da USC a construír un interferómetro e comprobar o seu funcionamento nun laboratorio de óptica da Universidade de Santiago. A finalidade deste experimento é parte do noso proxecto no concurso de Astronomía, "Catch a Star", a nivel europeo.
Temos que dicir que foi unha experiencia magnífica. O traxecto de ida foi moi emocionante, con moitísimas ganas de chegar e aprender de forma práctica.
Unha vez na facultade fomos recibidos pola investigadora Alba Covelo, a astrofísica que tanto nos ten axudado no proxecto; ela presentounos ao profesor Jans (Juan Antonio Garzón Heydt), un agradable e brillante profesor que nos compartiu o seu gran interese pola Física.
Regresamos con moi bo sabor de boca pola experiencia y con moitísimas ganas de volver a vivir algo similar y aprender moitísimo máis da Física.
Aquí vos deixamos unhas fotos da nosa experiencia.