Exposición “A Lírica Galego- portuguesa medieval. Os Cancioneiros”

O Departamento de Lingua Galega e Literatura en colaboración co Equipo de Dinamización Lingüística organiza a exposición “A Lírica Galego- portuguesa medieval. Os Cancioneiros”.

Expóñense os facsímiles dos tres Cancineiros da Lírica Galego-portuguesa: o Cancioneiro de Ajuda, o Cancioneiro da Vaticana e o Cancioneiro Colocci-Bracutti, ademais do Códice do Escorial das Cantigas de Santa María de Afonso X o Sábio e a Cantiga XXXVII de Fe Afonso X. Acompañando os facsímiles aparecen unhas láminas explicativas da Lírica trobadoresca conxuntamente con outras de imaxes medievais. Completan a exposición diferentes publicacións sobre esta etapa fundamental da nosa literatura.

Obxectivo: Que o alumnado de Lingua Galega e Literatura (sobre todo 1ºde Bacharelato) coñeza de primeira man o que supuxo a Escola Galego-portuguesa e a cultura trobadoresca na história da Literatura Galega.

A exposición permanecerá ata febreiro de 2021.

Bo Nadal!