Horacio Díez, Coordinador do Programa EEPE e o eurodeputado do PSOE Nicolás González Casares proximamente no Instituto

O IES P Eusebio da Guarda e o Grupo de Traballo Escolas Embaixadoras do Parlamento Europeo organizan para 4º de ESO e 2º Bach o 11 e 13 de marzo e dúas charlas-coloquio con Horacio Díez, Coordinador do Programa EEPE e co eurodeputado do PSOE Nicolás González Casares.

Os nosos Embaixadores Junior de 4  ESO participaron na Charla-Coloquio con Horacio Diez e realizaron alguns obradoiros sobre Europa co coordinador do proxecto EEPE.
A visita de Diez Contreras enmarcase no calendario do programa de actividades como Escola Embaixadoras , na que participan un grupo de alumnos e profesores do noso Instituto.
O noso Centro obtivo a distinción de Escuela Embajadora del Parlamento Europeo como recoñecenento pola sua labor e pola sua implicación no proxecto de EEPE.