O Eusebio GAÑADORES do Reto Emprendedor dos Premios Fundación Princesa de Girona 2020, co Proxecto Picassus

O venres pasado, 28 de febrero, dous equipos do Eusebio participaron no concurso proposto pola Fundación Princesa de Girona. Organizados en grupos de cuatro competiron máis 260 alumnos galegos. O tema foi "Só na casa: ideas para previr a soiedade das persoas maiores".

Un dos equipos, o de Marcos Quiroga, Uxía Carrero, Noa Ferreño e Alejandro Brenlla, foi elixido para interactuar coa raíña dona Letizia, co presidente da Xunta, don Alberto Núñez Feijoo,  e co vicepresidente do goberno, don Pablo Iglesias.

O outro equipo, o de María Vázquez, Laura Valles, Luis Estévez e Sabela Rodríguez, foi o GAÑADOR da actividade. A súa idea dun seguro de compañía para a vellez foi elixida como a máis orixinal. É de destacar a súa defensa ante o público que sorprendeu pola súa forza e madureza.

O noso alumnado de 1º de bacharelato estivo acompañado pola directora do centro, Isabel Ruso, a secretaria, Isabel Quiroga, e o profesor de economía, Juan Centeno.

Os gañadores e o profesorado acompañante foron invitados á entrega final de premios en Girona ou Barcelona no mes de marzo.

Parabéns a todos.

FPdGi:

Galería de fotos en Flickr de FPdGi

Vídeo da FPdGi

Nota de prensa da FPdGi: El innovador tecnológico Guillermo Martínez, Premio FPdGi Social 2020

Fotos:

Descrición dos proxectos en La Opinión A Coruña:

La Voz de Galicia:

La Opinión de A Coruña:

Sobre o acto e entrevista a alumnas do Eusebio en La Contracónica da Cadena Ser, a partir do minuto 00:55: