fase local da II Olimpíada de Enxeñería de Camiños, Canais e Portos

O pasado martes 18 de febreiro un grupo de 10 alumnos de 2º da ESO participou na fase local da II Olimpíada Nacional de Enxeñería de Camiños, Canais e Portos acompañados polos profesores Carmen Couto e Daniel Varela. Os alumnos realizaron 6 probas interactivas e instrutivas relacionadas con eidos da enxeñería civil: pontes, loxística, xeotecnia, presas, hidráulica, etc. Todo desde unha perspectiva lúdica á par que instrutiva e formativa. A súa vez, realizaron unha visita organizada ás instalacións do Centro de Innovación Tecnolóxica en Edificación e Enxeñería Civil e tamén houbo tempo para unha pequena festa con comida e bebida e a correspondente entrega de premios e obsequios.

Dende aquí queremos felicitar a todos os alumnos e alumnas participantes polo interese e motivación mostrados.