XV Olimpíada de Bioloxía (Fase Autonómica Galega)

O pasado día 17 de xaneiro os alumnos de segundo de bacharelato participaron na XV Olimpiada de Bioloxía celebrada na facultade de Bioloxía da USC. Os alumnos de 2º Bach (Esther González Noguera, Marcial Seoane Casado, Andrea Casanova Mato Daniela Balza Romero) realizaron unha proba teórica e outra práctica que se formalizou en catro actividades que se desenvolveron en distintos laboratorios da facultade. A maiores os alumnos asistiron a unha charla impartida polo profesor Jesús Ángel López Romalde “Virus entéricos y moluscos bivalvos: un reto en seguridad alimentaria”.

A actividade foi organizada polo Departamento de Bioloxía e xeoloxía e os alumnos estiveron acompañados polo profesor Manuel Blanco, de dito Departamento.

XV Olimpíada de Bioloxía (Fase Autonómica Galega)