Adrián Iglesias Queijeiro, alumno de 2º Bach: Accésit na LVI Olimpiada Matemática Galega 2020 !!

LVI Olimpiada Matemática Galega 2020.

O venres 17 de Xaneiro de 2020 celebrouse na Facultade de Matemáticas da USC na que participaron 35 rapazas e 66 rapaces de 77 centros públicos e de 24 privados de toda Galicia.

Realizaron as probas consistentes na resolución de seis problemas matemáticos a desenvolver en duas xornadas de mañá e tarde de 3 horas e media cada unha.

Os tres primeiros premiados participarán na Fase Nacional da LVI Olimpiada Matemática Española. Ademáis otorgáronse 12 premios de Accésit pola calidade na resolución dalgún dos problemas.

Os alumos de 2º de Bacharelato do IES “Eusebio da Guarda”, Marco Guiotto Sánchez, José Gómez Fernández, Adrián Iglesias Queijeiro y Ángela Martínez Loureiro, acompañados do profesor Luis Javier Rodríguez González do Departamento de Matemáticas, participaron nestas probas, resultando premiado cun dos Accésit o alumno de 2º de Bacharelato C,  Adrián Iglesias Queijeiro.

Parabéns ao premiado e aos participantes pola súa capacidade de esforzo e o seu interés en competir nesta proba.   OMG 2020

(Adrián o primeiro pola esquerda)