Acto de entrega de dúas portabandeiras por parte do Xeneral Francisco Sánchez Fernández, xefe da Forza Loxística Operativa

Intervención de María del Pilar Corominas Eiras, Vicepresidenta da Xunta de Delegados de alumnos, ante os alumnos representantes no Consello Escolar e Delegados e Subdelegados de grupos :

"Bos días, meu nome é Pilar Corominas, como vicepresidenta da Xunta de Delegados e en representación de todo o alumnado do IES Plurilingüe Eusebio da Guarda, gustaríame agradecerlle ao Xeneral Francisco Sánchez Fernández, xefe da Forza Loxística Operativa, o agasallo concedido ao noso instituto.

Aínda que nestes momentos, nos atopemos nun período de obras e remodelación, esperamos que máis cedo que tarde poidamos lucilo neste gran edifício e nos futuros actos que acollerá."