Quecemento global

No marco da Global Climate Strike (folga xeral polo clima) convocada en todo o mundo o venres 27 de setembro, o alumnado do IES Eusebio da Guarda concentrouse diante do centro ás 11:10 da mañán durante 4 minutos e 15 segundos. Un acto que serve de reflexión en torno ao gran sinal de alarma que supón alcanzar unha concentración de partículas de dióxido de carbono na atmósfera de 415 ppm (partes por millón), nível que non se rexistraba dende hai máis de tres millóns de anos.

Ademais escoitou unha pequena declaración lida pola alumna de 2º de Bacharelato Elena Lado, representando ao alumnado e por extensión a toda a comunidade escolar do IES Eusebio da Guarda, sobre o que supón o quecemento global do planeta, como afrontar as súas consecuencias e cales son demandas aos governantes ante a grave crise medioambiental que está a causar.

Texto do manifesto, pola alumna de 2º Bach Elena Lado

AdxuntoTamaño