Alumnos do Eusebio recolleron os premios e diplomas da XXXVI Olimpíada Galega de Química

Alumnas e alumnos do Instituto Eusebio recolleron os premios e os diplomas de haber participado na XXXVI Olimpiada Galega de Química. O acto tivo lugar na Facultade de Ciencias de Universidade da Coruña, previas visita ao CICA (Centro de Investigacións Científicas Avanzadas), presentación dunha Táboa Periódica Xigante feita pola asociación de divulgación científica UDCBigBang (alumnos da UDC) e charla do divulgador Jordi Pereyra, autor do blog Ciencia de Sofá.

Os alumnos estiveron acompañados polos profesores de Química Miguel García, que recolleu o 1º premio conseguido polo alumno Alfredo Chavert porque estaba participando nas probas da XXX Olimpiada Española de Física en Salamanca, e Pedro Rodríguez.

Noticia na Voz de Galicia (Na foto falta Alfredo Chavert porque estaba na Olimpiada de Física en Salamanca):

No Correo Gallego:

Noticia anterior nesta web: Alfredo Chavert e David Crespo, 1º e 4º postos na demarcación da Coruña na XXXVI Olimpíada Galega de Química. NORABOA!!