blogue deisaruso

Premios extraordinarios de Bacharelato 2019

Data:

A proba terá lugar o día 27 de xuño de 2019 de acordo co seguinte horario:

– 9.30 horas, presentación das persoas candidatas.

– 10.15 a 12.15 horas, primeira parte da proba.

– 12.45 a 13.45 horas, segunda parte da proba.

Lugar de realización:

Centro Integrado de Formación Profesional (CIFP) Someso. Rúa Someso núm. 6,

A Coruña.

AS PRIMEIRAS PROFESORAS DO INSTITUTO DA CORUÑA

As catedráticas de Xeografía e Historia Marieta Chavert Díaz e Ana Romero Masiá realizan un interesante estudo sobre as primeiras profesoras do Instituto da Guarda.

AVISO PECHE INSTITUTO DO 5 AO 16 DE AGOSTO

DEBIDO ÁS OBRAS QUE SE ESTÁN A REALIZAR, O INSTITUTO PECHARÁ AS SÚAS PORTAS DENDE O 5 ATA O 16 DE AGOSTO.  PARA CALQUERA CUESTIÓN PODERÁN DIRIXIRSE AO CORREO ELECTRÓNICO DO CENTRO:  ies.eusebio.guarda@edu.xunta.es

ATENCIÓN EXCLUSIVAMENTE URXENCIAS  NO TELÉFONO

EN HORARIO DE 10:00 A 13:00

Premios extraordinarios de Bacharelato 2019

Data:

A proba terá lugar o día 27 de xuño de 2019 de acordo co seguinte horario:

– 9.30 horas, presentación das persoas candidatas.

– 10.15 a 12.15 horas, primeira parte da proba.

– 12.45 a 13.45 horas, segunda parte da proba.

Lugar de realización:

Centro Integrado de Formación Profesional (CIFP) Someso. Rúa Someso núm. 6,

A Coruña.

Jorge Manuel Blanco Rodríguez número un nos premios extraordinarios de bacharelato

O noso alumno de 2º de bacharelato Jorge Manuel Blanco Rodríguez, obtivo a máxima cualificación na convocatoria 2016-17 dos premios extraordinarios de bacharelato.

Parabéns!!!

Entrega da recadación do Maratón de Lectura 2016 á Cocina Económica

Foto: M. José M. Girón (coordinadora da actividade), Alberto Martí (presidente da Cocina Económica), Isabel Ruso (directora) e as representantes do alumnado no Consello Escolar, Lucia Aymerich e Mónica Gestal.

O pasado xoves fíxose entrega ao presidente da Cocina Económica D. Alberto Martí do diñeiro recadado no Maratón de Lectura, actividade que foi coordinada pola profesora Dña. M. José Martínez Girón.

Unha alumna do instituto, campeona galega de patinaxe

A nosa alumna de 2º de bacharelato A, María Bilbao Palomo, pertence ao club Alquimia de Carral, patinando na modalidad de solo dance. Proclamouse campeona galega desta pasada temporada, clasificouse para o campeonato nacional e foi convocada pola selección española para o Open internacional de Hettange(Francia) desa modalidade.

Nas súas declaracións pódese apreciar o seu compromiso con este deporte: Tras una primera gran experiencia neste evento quede satisfecha en la posición número 13 de un total de 32 patinadores de mi categoría con un gran nivel.
Sigo trabajando duramente para superar estas clasificaciones en la próxima temporada. El patinaje es una parte muy importante de mi vida, me ayuda a crecer como persona y como deportista.

Enlace ás fotos

Premio extraordinario de FP de grao superior para unha alumna do centro

A alumna do noso centro, Carmen Peñalver López, obtivo un premio extraordinario de FP de grao superior correspondente ao curso 2014-2015 publicado por Orde do 2 de xuño de 2016 (DOG do 14). Parabéns á alumna e aos seus profesores.

Un mural contra a pobreza

O sábado 17 de outubro as arcadas do edificio de Riazor do noso instituto serviron para que a ONG "Ayuda en Acción" realizase un expresivo mural sobre a pobreza. Parabéns!

Presentación institucional da Unidade Didáctica "María Wonenburger: unha científica adiantada ao seu tempo"

Hoxe no Salón de Actos do noso instituto presentouse a unidade didáctica “María Wonenburger. Unha científica adiantada ao seu tempo” realizada polas matemáticas Mª José Souto e Ana Dorotea Tarrío.

A famosa matemática, Doutora Honoris Causa pola UDC, foi alumna deste centro, cando aínda era feminino.

(fotos: Pedro R. Porca, fai clic para ver máis)

Ao acto asistiron o Sr. Vicepresidente da Xunta de Galicia, don Alfonso Rueda,  o Sr. Alcalde, don Carlos Negreira; a Sra. Secretaria Xeral de Igualdade, dona Susana López Abella, familiares de María Josefa Wonenburger, a Sra. Delegada da Xunta da Coruña, dona Belén Docampo, o Sr. Concelleiro de Educación do Concello da Coruña, don Miguel Mourelo, a Sra. Decana da Facultade de matemáticas, dona Victoria Otero, a Sra. Subdirectora Xeral de Promoción da Igualdade, dona Mª Pilar García-Rodeja, a Sra. inspectora de Educación, dona Berta Estrada, profesores e alumnos de 1º, 2º, 3º e 4º de ESO.

Proxectouse un vídeo sobre a vida da homenaxeada e mais as liñas mestras da unidade.

No seu discurso o Sr. Rueda destacou que as estatísticas de mulleres e homes que optan por unha carreira técnica (15%/VS/40%) aínda son desfavorables á muller. E fixo votos por que as cousa cambien xa que, engadiu, a sociedade está perdendo oportunidades.

Actualización: Enlaces á noticia nos medios de comunicación:

NOCTURNO: COMEZO DAS CLASES CURSO 2013/2014

P R E S E N T A C I Ó N    D E    A L U M N O S

A D U L T O S

Día 19                    16:30 2º P.C.P.I

17:00 1º P.C.P.I

Día 23                    17:30 ESA

18:30 BACHARELATO

Matrícula ESO e Bacharelato Diúrno Setembro Curso 2013/2014

-1º, 2º e 3º da ESO:

días 5 e 6 de 9:00 a 14:00 h.

-4º da ESO e 1º e 2º de Bacharelato:

día 5 de 9:00 a 14:00 h. e

día 6 de 9:00 a 14:00 e de 16:30 a 17:30 h.

Datas de admisión para o PCPI 2013/2014 e impresos

IMPRESOS:

PCPI

DATAS:

Prazo de presentación de solicitudes para 1º e 2º curso: Do 2 de setembro ata as 13:00 horas do dia 11 de setembro.

Listaxe de admitidos: se publicará no taboleiro de anuncios o día 13 de setembro.