Lexislación

Orde sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos

Orde de 4 de xaneiro de 2024 da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos,  pola que se aproba o protocolo sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros docentes de niveis non universitarios sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia.

Para ver ou descargar a Orde, prema aquí

DOG. Consultas.

DECRETO 156/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia.

Para ver ou descargar o Decreto, prema aquí.

Presentación currículos educativos LOMLOE

CURRÍCULOS EDUCATIVOS LOMLOE

Para ver os currículos educativos de Galicia para o curso 2022-23, prema nos arquivos adxuntos en PDF.

Real Decreto 217/2022, do 29 de marzo, polo que se establece a ordenación e as ensinanzas mínimas da Educación Secundaria Obrigatoria.

Ensinanzas mínimas na E.S.O.

Para ver ou descargar o Real Decreto, prema aquí

Orde do 25 de xaneiro de 2022, pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia

Para ver ou descargar a Orde, prema aquí

Xúntase a Circular 1/2022 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional pola que se precisan aspectos da Orde do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato, para o curso 2021-2022.

Orde do 2 de marzo de 2021 (DOG)

Circular 1/2022

Modelos orientativos

Resultado do sorteo para a designación dos membros da Xunta electoral do Consello Escolar.

No día de hoxe, na sala de música de IES de Cotobade, ás 11:00 horas, procedeuse ao sorteo para a designación dos membros da Xunta electoral do Consello Escolar.
Asistiron as seguintes testemuñas:

• un representante de profesorado
  • unha representante de pais/nai
  • unha representante de PAS
  • un representante de alumnado.

O sorteo foi presidido polo Director do Centro e secundado pola Secretaria. A respectiva acta cos representantes titulares e suplentes elixidos farase pública no taboleiro de anuncios da Secretaria e da Sala do Profesorado do IES de Cotobade.

RESOLUCIÓN do 20 de setembro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

De acordo coa RESOLUCIÓN do 20 de setembro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, DOG Núm. 188 do mércores, 29 de setembro de 2021,pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos:

Establécese o novo calendario para a elección dos representantes dos distintos sectores da comunidade educativa no consello escolar dos centros educativos, que correspondía celebrar no curso 2020/21 por Resolución do 30 de setembro de 2020, adiado pola Resolución do 22 de outubro de 2020, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional.

Porén, os nomeamentos serán ao sumo por tres anos.

Día: Venres, 29 de outubro 2021.

Lugar: Aula de música do IES de Cotobade

Asemade, enviarase no marco establecido, a respectiva circular informando sobre o sorteo (data e hora arriba sinaladas) de acordo co Art. 30 do Decreto 92/1988 (conforme ao establecido nas Disposicións adicionais do Decreto 324/1996, do 26 de xullo, polo que se aproba o Regulamento orgánicodos institutos) (DOG 9 de agosto).

Orde pola que se regula a atención á diversidade do alumnado dos centros docentes de Galicia

Publícase a Orde do 8 de setembro de 2021, pola que se desenvolve o Decreto 229/2011, do 7 de decembro, polo que se regula a atención á diversidade do alumnado dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia nos que se imparten as ensinanzas establecidas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (próxima publicación no DOG).

Para acceder á publicación, prema aquí.