Grupos, Horarios - Grupos, Matrícula, Bolsas - Axudas , Lexislación, Libros de Texto

Listaxe de libros de texto para o curso 2024-2025

Para ver ou descargar a listaxe, prema na seguinte imaxe.

Prazo de matrícula para o curso 2024-25

Infórmase que o prazo de matricula comeza desde o día de hoxe, 25 de xuño, ata o 10 de xullo de 2024.

Hoxe, xunto coa entrega de boletins de notas, entregóuselle ao alumnado unha carpeta con instrucións, procedemento, prazos e todo o necesario para formalizar a respectiva matrícula. Os exemplares repartidos atópanse na administración do Centro, para quen os precise.

Lembre que a devandita documentación debe ser entregada na administración do Centro nos prazos establecidos, de luns a venres de 10:00 a 14:00.

A partir do día 11 de xullo ata final de mes, o horario será de 10:00 a 13:00.

Prazo e procedemento de solicitude do fondo solidario de libros de texto e material escolar para o curso 2024-25

O 20 maio, publicouse no DOG a Orde do 7 maio pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquisición de libros de texto e material escolar.

PRAZO DE SOLICITUDES:

DO 21 DE MAIO AO 21 DE XUÑO

Para ver ou descargar a Orde, as instrucións, anexos simplificados do IES de Cotobade, respostas ás preguntas máis frecuentes, prema no arquivo en PDF adxunto correspondente.

Pode acceder a toda a información no portal de fondo de libros:

Toda a información atópase colgada en soporte papel no taboleiro de anuncios da secretaría do centro. Asemade, no día de hoxe repartiuse en papel ao alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO do centro a documentación necesaria para formalizar a solicitude.

Aberto o prazo de solicitude de bolsas e axudas do Ministerio para estudos postobrigatorios

Aberto o prazo para as solicitudes de bolsas e axudas a alumnos de niveis postobrigatorios. Desde o 19 de marzo de 2024 ás 09:00 ata o 10 de maio de 2024 ás 15:00.

Ligazón:

Orde sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos

Orde de 4 de xaneiro de 2024 da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos,  pola que se aproba o protocolo sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros docentes de niveis non universitarios sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia.

Para ver ou descargar a Orde, prema aquí

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2023-2024

Para acceder á listaxe, prema uns segundos na imaxe, de non descargarse vaia ao documento PDF adxunto. Tamén a pode consultar no taboleiro da secretaría do Centro.

Aviso: Trasladada a incidencia á Editorial Anaya para atopar os libros de francés: J'aime. Cedéronnos uns novos códigos ISBN que actualizamos na listaxe adxunta a día 27/07/2023, e no taboleiro de secretaría. Estes novos ISBN, correspóndense co Pack de

Libro de texto + un libriño de lectura de regalo.

Non obstante, aseguran que cos antigos códigos as librerías deberían localizar igualmente o libro que corresponda, pero virá sen o libro de lectura de agasallo. O dato a ter en conta é que se corresponda co título, autores e editorial.

Se estades asociados/as á ANPA, poñédevos en contacto coa asociación para que vos indiquen que libros van repartir para o vindeiro curso.

DOG. Consultas.

Vacantes para o curso 2023-24 e prazos de presentación das solicitudes de admisión

Para o alumnado dos centros adscritos, comunícase que todas as solicitudes de reserva de praza para a matrícula de 1º de ESO no IES de Cotobade foron admitidas.

Pódense consultar as listaxes de alumnado admitido no taboleiro da secretaría do Centro.

Achégase en adxunto as prazas vacantes nos cursos de ESO para o curso 2023-24 e informamos que o prazo de presentación de solicitudes de admisión (Modelo ED550B) será do 1 ao 20 de marzo de 2023.

Reparto de libros do fondo do IES. Martes 27 pola tarde e mércores 28 de setembro de 2022

Mañá martes 27 de setembro, procederase ao reparto dos libros asignados a aquel alumnado beneficiario dos cursos de 2ºESO A, 2ºESO B e 4ºESO (LOMCE).

O mércores 28 de setembro, procederase ao reparto dos libros asignados a aquel alumnado beneficiario dos cursos de 1ºESO A, 1ºESO B e 3ºESO A, 3ºESO B. (LOMLOE)

O alumnado levará os libros para o seu domicilio e devolverá ao centro o impreso asinado polos representantes legais coa maior brevidade,unha vez comprobados na casa os lotes (nº de libros asignados e estado indicado no impreso).
Existe un apartado de observacións que poden cubrir en caso de desconformidade co contido recollido. Prégase, forren os libros emprestados e velen polo seu coidado no mantemento ao longo do curso.

Aproveitamos a ocasión para aclarar que :

No 1º curso de ESO, non deben mercar o caderno de francés. Só o libro con ISBN: 978-84-143-1697-9

No 3ºcurso, si deben mercalo, na medida do posible.

ISBN do Libro: 978-84-143-1699-3

ISBN do caderno: 978-84-698-9689-1

Ningún destes libros está cedido polo fondo de libros do IES.

Asemade, podedes consultar os libros cedidos pola ANPA ao alumnado socio para este curso 2022-23, premendo aquí ou entrando na sección PAIS/NAIS ANPA, ubicada nesta web.

DECRETO 156/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia.

Para ver ou descargar o Decreto, prema aquí.