Publicación da adxudicación provisional do fondo de libros de texto para o curso 2023-24

De acordo cos artigos 13 (Publicación de actos) e 21(Publicación de listaxes provisionais e definitivas de 3º, 4º, 5º e 6º de EP e 1º, 2º, 3º e 4º da ESO.) da  ORDE do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/2024.

Tal como xa se vos informou por mensaxería, lembrade que poden consultar no taboleiro da secretaría do centro o listado provisional da adxudicación do número de libros de texto que lle corresponde a aquel/a alumno/a que resultara beneficiario/a da axuda para o curso 2023-24.

Consultada a listaxe, prazo de reclamación ata o 19 de xullo de 2023.