INNOVATECH FP

Participamos con 2 grupos de alumnado na convocatoria InnovaTech FP que ten por obxectivo principal fomentar a innovación tecnolóxica e emprendemento industrial, promovendo a creación de empresas de base tecnolóxica entre o alumnado de Formación Profesional.

Estes son os retos nos que participamos:

- Desenvolvemento dun sistema de control de crecemento de especies forestais que permita a monitorización das condicións ambientais con FINSA.

- Sistema tecnolóxico para o coidado activo e preventivo de persoas maiores coa Fundación San Rosendo.

Cada grupo deberá abordar a resolución destes Retos Tecnolóxicos  propostos polas empresas e cuxa solución deberá ter un impacto positivo sobre o desenvolvemento do medio rural.

O alumnado participante afrontará os retos propostos traballando en equipos multidisciplinares e que conten cunha distribución equitativa de xénero entre os seus membros. Deste xeito preténdese integrar perfís profesionais complementarios, á vez que se se promove a igualdade de oportunidades entre homes e mulleres.

Por último, este programa permitirá ao alumnado desenvolver habilidades prácticas, prepararse para o mundo laboral, fomentar a creatividade e a innovación, promover o traballo en equipo, aumentar a motivación e o compromiso, estimular o espírito emprendedor e establecer conexións coa industria.

Máis información no seguinte ENLACE

Listaxe defininiva de equipos presentados ao programa InnovaTech FP no seguinte ENLACE