Encontro con Marilar Aleixandre

Inaugurouse o pasado 21 de febreiro un novo club de lectura, que comparte obxectivos do xa existente e integrado por alumnado do noso centro. Trátase dunha versión específica do club "A pé de obra" orientado cara ao profesorado, pais e nais de alumnado, ex-alumnado e persoal non docente.

Para a súa estrea, tras a lectura da novela As malas mulleres, premio Blanco Amor de Novela 2021, gozamos dun coloquio coa súa autora, Marilar Aleixandre: escritora e académica da RAG que exerceu durante 13 anos a docencia no noso centro e que o dirixiu durante varios anos. Neste encontro a autora abordou diversos asuntos como foron a xestación da novela, o perfil que imprimiu a diversos personaxes, o pouso histórico que incorpora e os personaxes reais que aparecen nela ou os diversos elementos que, a través da ficción, se reinvidican nesta proposta narrativa. Finalmente houbo tempo para un vizoso intercambio de opinións entre os membros do club e Marilar Aleixandre, a quen lle agradecemos a súa visita.
Álbum: Curso 2021/2022 -> Marilar Aleixandre