APA

REUNIÓN COAS FAMILIAS

O vindeiro luns 7 de outubro terá lugar a reunión das familias cos titores e titoras do alumnado. Será ás 18:45 no Salón de Actos para pasar posteriormente ás aulas correspondentes.

Un saúdo,

A dirección.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. RESOLUCIÓN DEFINITIVA

Publicación das listaxes de adxudicación de libros do fondo da Xunta e das solicitudes excluídas. Estes libros se irán entregando a partir do martes da próxima semana.

PRESENTACIÓN DO ALUMNADO 16 DE SETEMBRO

Adxúntase documento co horario de presentacións.

REUNIÓN DA ANPA

Hoxe ás 20:00 no salón de actos do instituto terá lugar a reunión da ANPA para tratar o tema do transporte de bacharelato.

BECAS MINISTERIO DE EDUCACIÓN

Xa está publicada na páxina do Ministerio de Educación y Formación Profesional a convocatoria para solicitar as becas das ensinanzas non obrigatorias (bacharelato). O prazo de presentación remata o 1 de outubro. Na seguinte ligazón está toda a información.

A dirección.

ANPA

FAITE SOCIO DA A.N.P.A

Para o instituto é moi importante a participación das familias e a ANPA e os representantes de nais e pais no Consello Escolar son a voz de todos/as vós.

Enlace ao facebook da ANPA

Proxecto de Estatutos da ANPA

Eleccións dos representantes de nais,pais ao consello escolar