Blogues

Reunión trimestral coas nais, pais ou titores/as do alumnado.

Como ven sendo habitual ao remate de cada trimestre, convócolles a unha reunión para expoñerlles os resultados da segunda avaliación e a marcha do instituto en xeral.

Será o vindeiro luns 1 de abril ás 18:45 horas no auditorio.

Saúdos.

O Director.

Proceso de admisión do alumnado para o curso 2019-20

Comunicamos que o prazo de presentación de solicitudes é do 1 ao 20 de marzo.

Os centros adscritos ó Centro son: CEIP SANTA MARIÑA DA BECERREIRA, CEIP CHANS, CEIP CARBALLAL-CABRAL e CEIP IGREXA-CANDEAN

Información do proceso e solicitude electrónica: Proceso Admisión 2019-20

Área de influencia: mapa IES Carlos Casares

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019

Comunicamos a publicación no DOG do día de hoxe da Orde do 4 de febreiro de 2019, pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 21de febreiro e remata o día 20de marzo.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se menciona na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

Vigo en inglés. Programa municipal de inmersión en lingua inglesa 2019.

Comunicamos que xa está aberto o prazo de presentación de solicitudes no Programa municipal de inmersión en lingua inglesa "Vigo en Inglés".

O progama vai dirixido a estudantes de 3º da ESO. Desenvólvese no mes de setembro e consiste nunha estadía de 3 semanas nun país de fala inglesa. Durante este tempo, os rapaces asisten a un centro escolar, coma calquer outro estudiante local.

Poderan presentar solicitide dende o luns 21 de xaneiro ata ó venres 1 de febreiro.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR - RESULTADOS

Comunicamos que unha vez recontados os votos das diferentes candidaturas ao CONSELLO ESCOLAR do Centro, resultan elixidos:

PAIS/NAIS:                - Dona Ana Belén Quintana Luis

ALUMNADO:              - Dona María Teijeira Pérez

- Dona Abril Costas Domínguez

Eleccións Consello Escolar - Votacións

Lembramos que segundo o calendario de eleccións ao Consello Escolar o luns 26 de novembro terá lugar a votación no seguinte horario:

- Pais- nais: de 14 a 14, 30 e desde as 16,30 ás 19,00 horas

- Persoal de administración e servicios: de 12 a 13 e de 16,30 a 19  horas.

- Profesorado: nos dous recreos da mañá.

- Alumnado: desde as 8,40 ata as 12,40 horas.

Esperamos a túa participación.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR - CANDIDATURA PAIS/NAIS/REPRESENTANTES LEGAIS

Unha vez rematado o prazo de presentación de candidaturas para a elección dos representantes dos PAIS/NAI/REPRESENTANTES LEGAIS do alumnado no CONSELLO ESCOLAR do Centro, a XUNTA ELECTORAL fai pública a relación de nomes dos candidatos:

1. Dona Sandra Mouriño Moja
  2. Dona Ana Belén Quintana Luis

A votación será o luns 26 de novembro de 14,00 a 14,30 e de 16,30 a 19,00 horas.

Fondo solidario de libros de texto curso 2018/19 - Listaxes definitivas

Publicamos as listaxes definitivas de alumnado admitido (cos libros que recibe) e o excluido nos arquivos adxuntos.

A semana que ven repartiremos os libros. O titor/a enviará unha folla informativa a través do alumnado.

O Equipo Directivo

Inicio do curso 2018-19

Comunicamos que o luns 17 de setembro terán lugar as presentacións dos diferentes niveis no seguinte orde:

11:00  1ºESO

11:30  1º Bacharelato.