Blogues

ASAMBLEA ORDINARIA DA ANPA

Tagged:  

A próxima asamblea ordinaria da ANPA do IES Carlos Casares terá lugar o vindeiro 29 de maio ás 18:30 en primeira convocatoria e ás 19:00 en segunda. A orde do día enviarase mediante a aplicación Abalar durante esta semana.

ENQUISA DE DIAGNOSE DA CONVIVENCIA ESCOLAR 2023

Dende a consellería convídannos a participar na Enquisa: convivenciaxestion    

Proceso de admisión e matrícula Curso 2023-24

Fanse públicas no taboleiro do centro as listaxes definitivas de admitidos para o curso 23-24

Estas listaxes confirman as provisionais, polo que non houbo variacións nas mesmas.

PROCESO ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2023/24

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS/AS 25 ABRIL

As persoas interesadas poderán formular reclamación, no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación, ante o consello escolar do centro. As reclamacións entenderanse estimadas ou desestimadas coa publicación da listaxe definitiva.

Proxecto de dirección

Convidámosvos a participar no DAFO do proxecto de dirección do noso centro nos seguintes enlaces:  ALUMNADO  FAMILIAS

Charlas sobre arquitectura e educación

Charlas sobre arquitectura docente, para profesorado, alumnado e familias

participa, e confirma a túa asistencia no ENLACE

Viaxe a París

Tagged:  

Aquí temos recollida a información comentada na reunión do 20 de marzo para a viaxe a París.

 

Un saúdo.

Permiso viaxe alumnado

Tagged:  

Deixámosvos os datos do centro que poden ser necesarios para solicitar os permisos de viaxe do alumnado para as excursións organizadas no instituto.

 

IES CARLOS CASARES (Instituto de Educación Secundaria)

CIF: Q 8655403G

Teléfono: 886120429

Dirección: Avda. Ponte 102. CP: 36215

Email: ies.carlos.casares@edu.xunta.gal

XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS

AGRADECEMOS SE NOS CONFIRMADES A ASISTENCIA NESTE ENLACEPORTASABERTAS

Admisión de alumnado: VACANTES

Tagged:  

PROCESO SOLICITUDE ADMISIÓN CURSO 2023/24

NORMATIVA

ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C)

PRAZAS VACANTES

Distribuir contido