Benvid@s ao IES de Arzúa

Fax.- 881 866 055

ies.arzua@edu.xunta.es

Campus científicos 2017

No enlace https://www.campuscientificos.es , podedes consultar as bases da convocatoria de Campus Científicos 2017. O Prazo de presentación de solicitude remata ás 15:00 h. do 24 de marzo.

Premio para Iris Cisneros

A semana pasada entregámoslle a Iris Cisneros García de 3º ESO o premio que recibiu por participar e gañar no concurso Instagram sen machismo. O concurso está enmarcado dentro do programa de igualdade 'Suprime o control' no que o noso centro participa con outros 13 centros de ensino. O obxectivo é a sensibilización e prevención nas aulas da violencia machista mediante obradoiros que permitan a construción de identidades igualitarias; fortalecemento da intelixencia emocional e das habilidades sociais; aprendizaxes para a identificación e prevención da violencia de xénero; e a desmitificación do amor romántico.
Parabéns unha vez máis a Iris pola súa creatividade, sentido crítico e iniciativa . Iris xa recibiu varios premios dentro de diferentes iniciativas e certames e seguro que non será o último!
Para mais información sobre este programa no que participa o alumnado de 3º e 4º ESO, podedes consultar a páxina: http://suprimeocontrol.com/

Máis información no noso facebook

La imagen puede contener: una persona, sonriendo

CALENDARIO DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS

No pdf adxunto queda reflectido o calendario  para acceso a ciclos formativos.

Calendario EXAMES 2º CM e 2º CS de Agraria e pendentes

No pdf axunto se informa sobre os exames de 2º de CM e 2º de CS dos ciclos formativos de AGRARIA, así como dos pendentes de 1º.

TENDER PONTES

Queremos derrubar muros e construír pontes coa vosa axuda. A participación está aberta a profesorado, alumnado, exalun@s, amig@s de Facebook do IES, colectivos de Arzúa... Enviade as vosas fotos e mensaxes contra as fronteiras humanas e a favor das portas abertas do entendemento e da xustiza social. Podedes enviar a vosa foto cunha mensaxe por aquí ate o venres 27 de xaneiro. Imaxina unha ponte, deseñaa ou acude a ela e mándanos a imaxe coa túa mensaxe. MÁIS INFORMACIÓN NO NOSO FACEBOOK

La imagen puede contener: texto

VISITA a GADISA

Este é o resumo da saída a Betanzos que fan María José Rioboo Sánchez e Ana Couso Vázquez de 2º Administración e Finanzas:

'O día 16 de xaneiro de 2017 o alumnado de 2º CS de Administración e Finanzas e o alumnado de Economía de 1º e 2º de Bach. visitamos Gadisa, unha empresa ubicada no Polígono A Piadela en Betanzos.
Gadisa é una empresa destinada a distribución ao por maior e en supermercados que ten distribuídos entre 379 puntos de venta en Galicia e Castela e León. O seu obxectivo principal é satisfacer os clientes proporcionando una boa calidade do produto no menor tempo posible e ao menor prezo. Gadisa conta con 6664 empleados e un total de 700000 clientes realizando un equivalente a 55 voltas ao mundo. Na nosa comunidade Gadisa repártese entre Gadis Hiper, Claudio, Cashifa, Casa Claudio, Manduka e Gadisline.
Na empresa poidemos observar una amplía variedade de oficinas abertas así como un almacén de produtos, no cal vimos o día a día da empresa e a gran disciplina que é necesaria para que una empresa de gran volume poida realizar as súas tareas de forma efectiva.
Gadisa colabora con moitos eventos deportivos e festivais, como son o Festival da Luz e o de Ortigueira. Ademais realiza campañas de marketing tan conocidas como a de “maloserá”.
Unha vez rematada a visita a Gadisa desplazámonos ao casco histórico de Betanzos. O guía explicounos que antigamente existían dúas murallas. Nesta visita vimos as catro portas da primeira muralla. Por sorpresa, atopamos coa feira de Betanzos o que nos permitiu comer un churros e finalmente sobre da 1 da tarde collemos o autobús para voltar a Arzúa.'

La imagen puede contener: 17 personas, personas sonriendo, personas de pie

Estancia do noso compañeiro JAVIER MARÍA LÓPEZ en Canadá

"Podedes descargar aquí a presentación acerca da estancia en Canadá de Javier María López, profesor de música en encargado das sección bilingües . Esta estancia fíxose dentro do programa  formativo PIALE (programa integral de aprendizaxe de linguas estranxeiras) para mellorar a competencia lingüística e comunicativa, dentro do cal se inscribe esta experiencia".