Benvid@s ao IES de Arzúa

Tfno.-881 866 047

Fax.- 881 866 055

ies.arzua@edu.xunta.es

PROBAS LIBRES PARA A OBTENCIÓN DO TÍTULO DE GRAO SUPERIOR EN XESTIÓN FORESTAL E DO MEDIO NATURAL E DO GRAO MEDIO DE APROVEITAMENTO E CONSERVACIÓN DO MEDIO NATURAL

Reunida a comisión de avaliación, acordan celebrar a xornada de acollemento para o alumnado matriculado nas probas libres para a obtención do título de Grao Superior en Xestión forestal e do medio natural e do Grao Medio de Aproveitamento e conservación do medio natural, o día 6 de xuño ás 12:30, na aula 1.4.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DO MES DE MAIO

Os días 3 e 4 de maio tivo lugar nas instalacións deportivas do IES e do Concello de Arzúa, o Triangular deportivo-recreativo, organizado polo Departamento de Educación física, orientado ao alumnado de 3º e 4º da ESO e FP Básica o 1º día, e de 1º e 2º da ESO o 2º día, e coa participación dos alumnos e alumnas de cursos similares do IES de Melide e do CPI de Boimorto. O día 8 de maio impartiuse no IES un taller de "Crêperie bretonne", para o alumnado de francés, pero aberto tamén á comunidade educativa. Facendo clic na parte inferior dereita desta entrada podedes abrir un arquivo adxunto cunha presentación desta actividade.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DO MES DE ABRIL

O día 30 de abril os alumnos e alumnas de 1º do CM e do CS de Agraria e 1º de FP Básica visitaron os viveiros de Tragsa en Maceda (Ourense), e as sobreiras do Arnego en Lalín, actividade organizada polo Departamento de Agraria. O mesmo día, o alumnado do CS de Administrativo visitou o Viveiro de empresas en Santiago. Visita organizada polo Departamento de Administrativo.

Visita aos viveiros de TRAGSA