IMPORTANTE: COMUNICACIÓN COAS FAMILIAS

Durante este curso o IES de Arzúa vai proceder á eliminación de envío de cartas de faltas etc., por correo postal, pois pon á súa disposición unha aplicación para poder consultalas.

Se vostede é pai/nai/titor legal dun alumno/a matriculado no centro, ten un teléfono móbil “intelixente” e nos ten comunicado no centro o seu número de teléfono (pode facelo poñéndoo nos datos do impreso de matrícula, ou dirixíndose ó centro en calquera momento) pode descargar a aplicación gratuíta abalarMóbil da Consellería, que lle permitirá consultar e recibir alertas coas faltas de asistencia do seu fillo/a, consultar as cualificacións etc.

Se o seu sistema é Android búsquea e descárguea desde o Play Store, e se é Ios desde o Apple Store.

O primeiro paso que debe realizar é o rexistro. Para iso debe introducir o seu número de teléfono móbil e premer en “Enviar”. A continuación recibirá unha mensaxe cun código que terá que introducir na pantalla correspondente e premer en “Enviar código”.

Na seguinte pantalla solicítase un contrasinal (mínimo 8 caracteres con algunha maiúscula, algunha minúscula e algún número), que será o que utilizará para acceder á aplicación. Deberá escribilo nos dous recadros e premer en “Aceptar”.

A continuación, aparecerá unha pantalla na que se indica que o rexistro foi completado correctamente. Para finalizar, soamente é preciso premer en “Continuar” e acceder a abalarMóbil co contrasinal elixido para poder visualizar os datos e toda a información do alumno/a.

Se lle aparece unha mensaxe de que o seu teléfono non está asociado a un alumno/a, ou de que existe máis dun usuario con ese número, consulte na secretaría do centro.

Tamén é moi importante que consulten regularmente a web do centro.

Máis información, cun vídeo explicativo, unha guía de uso e un apartado de “Preguntas e respostas” en:

O alumnado de 4º da ESO poderá participar na "English Week"

O IES de Arzúa foi seleccionado para participar na "English Week" do día 17 ao 23 de novembro. Trátase dun programa que procura a inmersión en lingua inglesa do alumnado durante unha semana completando a formación con actividades culturais e lúdicas. Premendo na seguinte imaxe poderedes obter máis información sobre esta actividade.

Visita da conselleira de Educación ao IES de Arzúa

A conselleira de Educación, Carmen Pomar, comprobou hoxe, xunto ao Equipo Directivo e á presidenta da ANPA, como están avanzando as obras da reforma integral do noso IES.

Picando na seguinte imaxe poderás coñecer os detalles da reforma que se está a realizar.

Aberto o prazo de Axudas ao alumnado con necesidade específica de apoio educativo (TDAH, altas capacidades,...)

Ata o día 26 de setembro xa poden solicitarse as axudas económicas ao alumnado con necesidade específica (TDAH, altas capacidades, etc.). Poderás obter máis información picando na seguinte imaxe:

Aberto o prazo para solicitudes das bolsas xerais 2019/2020 do Ministerio de Educación e Formación Profesional.

Dende o día 1 de agosto e ata o 15 de outubro poderanse solicitar as axudas económicas do Ministerio de Educación para estudos postobrigatorios non universitarios.

Poderás obter máis información picando na seguinte imaxe:

Listaxe definitiva de alumnado admitido no fondo solidario de libros de texto

Picando na seguinte imaxe poderás consultar a listaxe definitiva do alumnado admitido do fondo solidario dos libros de texto.

Tags: Departamentos didácticos

Libros de texto. Curso académico 2019/2020

Premendo na seguinte imaxe poderás consultar os libros de texto de cada unha das materias e cursos.