Listaxe provisional de admitidos e exluídos para as axudas do fondo de libros da Xunta

Clicando no seguinte enlace: admitidos fondo de libros podedes consultar a información sobre alumnado que recibe libros.

Clicando no seguinte enlace: excluídos fondo libros podedes consultar a información sobre as solicitudes excluídas da axuda fondo libro

Día do Carmen

Listaxe de libros curso 24-25

Libros de texto Curso 2024-2025

OFERTA FORMATIVA

Queres estudar FP de Agraria ou Administración de Empresas o vindeiro curso no IES de Arzúa? Os nosos ciclos son:

AGRARIA:

• FP Básica Agroxardinaría e composicións florais
  • Ciclo Medio Aproveitamento e conservación do medio natural
  • Ciclo Medio Produción agroecolóxica DUAL (oferta parcial de Produción agropecuaria)
  • Ciclo Superior Xestión forestal e do medio natural
  • Ciclo Superior Xestión forestal e do medioambiente natural DUAL
  • DOBRE GRAO SUPERIOR en 3 cursos de Xestión forestal e do medio natural (ORDINARIO ou DUAL) + Paisaxismo e medio rural DUAL

ADMINISTRATIVO:

• FP Básica Servizos administrativos
  • Ciclo Medio Xestión administrativa DUAL
  • Ciclo Superior Administración e finanzas

Podes atopar toda a información no Portal Educativo ou nas nosas redes.

Ata o 4 de xullo! Date presa!

E temos tamén ESO e Bacharelato (Ciencias e tecnoloxía e Humanidades e ciencias sociais)

Ven a estudar con nós!

Fetividade de San Xoán

San Xoán

Prazo de admisión para FP

Copia de Base instagram

Visita do Observatorio de Forcarei

20/06/2024 08:50
20/06/2024 14:30

Actividade dirixida ao alumnado do Club de Ciencias de 1º ESO.

Biblioteca de verán

RESULTADOS PROBAS LIBRES 1ª PARTE (TEÓRICO)

Picando no seguinte enlace: PROBAS LIBRES, podedes consultar os resultados das probas libres da parte teórica.

CRITERIOS PARA A CUALIFICACIÓN

Clicar no seguinte enlace: CRITERIOS PARA A CUALIFICACIÓN DA PÁRTE PRÁCTICA DO MÓDULO DE EMPRESA E INICIATIVA   EMPRENDEDORA