Benvid@s ao IES de Arzúa

Fax.- 881 866 055

ies.arzua@edu.xunta.es

Día 2 de Maio non hai clase

Lembrade q o Martes día 2 de Maio, non haberá clase por ser un dos días solicitados polo centro.

DISFRUTADE e tamén estudiade algo. Hai tempo para todo

EXCURSIÓN a PORTUGAL de 4º ESO

Na semana do 18 ao 22 de abril o alumnado de 4º ESO desfrutou da súa viaxe de fin de curso, acompañado dos profes Javier María e Maca. O destino que escolleron foi Portugal, concretamente Porto, guimarães e o Parque de Aventura na natureza de Ribeira da Pena. Todos e todas regresaron ilesos e supercontentos....

Mogollón de información e fotos no noso facebook

La imagen puede contener: una o varias personas, personas sentadas, sala de estar e interior

Campaña de FROITA na escola

Onte foi o primeiro día da campaña Froita na escola. Durante toda esta semana e tamén nalgunhas do mes de maio, o alumnado poderá saborear as diferentes froitas que iremos poñendo nos corredores cada día. Hoxe tocaron peladillos e foi todo un éxito, esgotáronse en pouco tempo!
Esperamos que o alumnado se aficione a comer froita no recreo e a incorpore na comida da media mañá.

Máis fotos e información no noso FACEBOOK

La imagen puede contener: una persona

Unha mañá de desfrute literario

Hoxe foi unha mañá de desfrute literario. Aproveitando que por fin vemos a Valle Inclán representado en galego quixemos acompañar a asistencia á peza de Martes de Carnaval cun roteiro literario guiado polo alumnado de 4º ESO e 2º BAC que tivo como espectador@s ao alumnado de 1º BAC e foi organizado polo Departamento de castelán. Un grupo de 4º explicounos ante a estatua de Valle Inclán na Alameda o que é o esperpento e ata dramatizou alguns textos de Luces de bohemia!
Despois da asistencia á obra, recitamos e falamos de literatura en diferentes espazos. Praterias e a Quintana foron os escenarios nos que o alumnado nos falou de diferentes autor@s ligad@s a cidade de Compostela.
Así achegámonos @s difentes xéneros, textos, temáticas e épocas de Torrente Ballester, Roberto Vidal Bolaño, Rosalía de Castro, Clara Gayo e Federico García Lorca.

La imagen puede contener: 7 personas, personas sentadas, árbol y exterior

Máis información e fotos no noso facebook

Campus científicos 2017

No enlace https://www.campuscientificos.es , podedes consultar as bases da convocatoria de Campus Científicos 2017. O Prazo de presentación de solicitude remata ás 15:00 h. do 24 de marzo.

Premio para Iris Cisneros

A semana pasada entregámoslle a Iris Cisneros García de 3º ESO o premio que recibiu por participar e gañar no concurso Instagram sen machismo. O concurso está enmarcado dentro do programa de igualdade 'Suprime o control' no que o noso centro participa con outros 13 centros de ensino. O obxectivo é a sensibilización e prevención nas aulas da violencia machista mediante obradoiros que permitan a construción de identidades igualitarias; fortalecemento da intelixencia emocional e das habilidades sociais; aprendizaxes para a identificación e prevención da violencia de xénero; e a desmitificación do amor romántico.
Parabéns unha vez máis a Iris pola súa creatividade, sentido crítico e iniciativa . Iris xa recibiu varios premios dentro de diferentes iniciativas e certames e seguro que non será o último!
Para mais información sobre este programa no que participa o alumnado de 3º e 4º ESO, podedes consultar a páxina: http://suprimeocontrol.com/

Máis información no noso facebook

La imagen puede contener: una persona, sonriendo

CALENDARIO DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS

No pdf adxunto queda reflectido o calendario  para acceso a ciclos formativos.

Calendario EXAMES 2º CM e 2º CS de Agraria e pendentes

No pdf axunto se informa sobre os exames de 2º de CM e 2º de CS dos ciclos formativos de AGRARIA, así como dos pendentes de 1º.

TENDER PONTES

Queremos derrubar muros e construír pontes coa vosa axuda. A participación está aberta a profesorado, alumnado, exalun@s, amig@s de Facebook do IES, colectivos de Arzúa... Enviade as vosas fotos e mensaxes contra as fronteiras humanas e a favor das portas abertas do entendemento e da xustiza social. Podedes enviar a vosa foto cunha mensaxe por aquí ate o venres 27 de xaneiro. Imaxina unha ponte, deseñaa ou acude a ela e mándanos a imaxe coa túa mensaxe. MÁIS INFORMACIÓN NO NOSO FACEBOOK

La imagen puede contener: texto