Benvid@s ao IES de Arzúa

Fax.- 881 866 055

ies.arzua@edu.xunta.es

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

O día 9 de xaneiro realizáronse no instituto unha serie de charlas impartidas por un formador da Garda Civil, sobre novas tecnoloxías, destinadas ós alumnos da ESO e FP Básica. O alumnado de 1º e 2º da ESO asistiu o día 10 de xaneiro á representación da obra teatral en inglés "Nobody´s perfect", no Pazo de Congresos de Galicia (Cidade da Cultura), en Santiago. Esta actividade foi subvencionada polo Concello de Arzúa. O mércores 10 de xaneiro houbo unha charla sobre as becas FEUGA para incorporación ó medio laboral dirixida ós alumnos de 2º de ciclos, e o día 11 de xaneiro houbo unha charla informativa sobre a oferta formativa da USC, impartida por persoal da Universidade de Santiago, dirixida ós alumnos de 2º de BACH e 2º do Ciclo Superior de Xestión Forestal e do Medio Natural.

VIAXE FORMATIVA AO MUSEO DE HISTORIA NATURAL E ÁS FRAGAS DO EUME

Os alumnos de 2º do Ciclo Medio de Aproveitamentos forestais e conservación do medio natural, e de 2º do Ciclo Superior de Xestión forestal e do medio natural fixeron unha viaxe formativa ó museo de Historia Natural da SGHN en Ferrol e ás Fragas do Eume o 19 de decembro de 2017.

VISITA Á CASA DO CONCELLO DE ARZÚA

O pasado martes, 19 de decembro de 2017, o alumnado do 1º curso do CS de Administración e finanzas visitou a Casa do Concello de Arzúa. A recepción estivo a cargo do alcalde, José Luis García López, que impartiu unha charla moi instrutiva sobre o funcionamento da Administración Local e os principais problemas e retos aos que se enfronta a vila na actualidade.

SORTEO DA CESTA DE NADAL. FELIZ 2018

Aproveitamos para felicitarvos o ano a tod@s e darlle unha boa nova á persoa que comprou a rifa número 01116 no sorteo da cesta de Nadal do instituto! Esta é a rifa gañadora do sorteo realizado en Radio Arzúa o día 2 de xaneiro (aproveitamos para agradecer unha vez máis a Radio Arzúa a súa colaboración co instituto). A persoa posuidora do número pode recoller a cesta valorada en 300 euros no IES de Arzúa na semana do 8 ao 12 de xaneiro. Queremos agradecer tamén unha vez máis aos comercios que participaron doando produtos e colaborando así na recollida de fondos para financiar a excursión de fin de curso de 4º ESO: Floristeria do Agro, Alca Joyeros, Sportmoda, Cempés, Atenea, Chorima perfumería, Antoxos, Covirán supermercado, droguería y perfumería Amparo, la Tienda de Marta, Santiveri, Arzugráfica, Kitakuxa artesanía, Deportes López, Librería os Picariños, a queixaría de Arzúa, Xamonería e Eroski supermercado.

Feliz2018.com

PRIMEIRO INTERCAMBIO ERASMUS+ ON THE MOVE. ALEMAÑA

Do venres 8 ao sábado 16 de decembro Laura e Daniel de 4º ESO viaxaron a Gochsheim – en Baviera, Alemaña- para participar no primeiro intercambio Erasmus con outros cinco centros de ensino de Europa (Grecia, Polonia, Italia, Croacia, Alemaña). O obxectivo deste proxecto é coñecer outras culturas, sistemas de ensino e intercambiar experiencias arredor da temática da promoción de estilos de vida saudábeis. Este primeiro encontro serviu para coñecer os diferentes lugares de procedencia e institutos do alumnado. Como estábamos próxim@s ao Nadal serviu tamén para achegarnos a algunhas das tradicións de cada lugar. Quedamos impresionadas coa boa acollida e a perfecta e completa organización de actividades do instituto alemán e aprendimos e desfrutamos moito coa experiencia (además de practicar moito inglés!).

ACTIVIDADES DOS CICLOS DE AGRARIA

O día 27 de novembro os alumnos de 1º do CM e do CS de Agraria, fixeron unha visita ó sequeiro de Carballo para ver o procesado de sementes, é ó horto sementeiro. Esta viaxe foi subvencionada polo Concello de Arzúa.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

O pasado mércores 29 de novembro os alumnos de 2º do CS de Xestión forestal e do medio natural fixeron unha viaxe formativa á lagoa de Sobrado dos Monxes para a observación de aves acuáticas. Tamén visitaron o carballo senlleiro de Portacal. Esta viaxe foi financiado polo Concello de Arzúa.
O xoves 30 de novembro os alumnos de 2º CS de Xestión forestal e do medio natural, fixeron unha visita á zona de Seser, en Arzúa para estudiar a causalidade nos incendios forestais. Esta viaxe foi cortesía de autocares Frade.
O día 1 de decembro alumnos de 2º ESO participaron nunha carreira campo a través no Pino, dentro do programa XOGADE da Xunta de Galicia.

EXCURSIÓN DO DÍA 28-11-17 DO CICLO SUPERIOR DE ADMINISTRACIÓN E FINANZAS

Primeiro e segundo curso de ciclo superior de Administración e Finanzas. Saída do instituto ás 9:00h. Visita guiada ao Parlamento de Galicia: de 10:30 a 12:00h. Charla no Instituto Galego de Consumo: de 12:30 a 14:00h. Comida e tempo libre no centro comercial As Cancelas, de 14:30 a 16:00h. Visita ao Museo do Pobo Galego, de 16:00 a 17:15h. Actividade subvencionada polo Concello de Arzúa.