Finalistas da VIII Olimpiada da Filosofía

O día 1 de marzo publicouse a listaxe do alumnado finalista da VIII edición da Olimpiada de Filosofía nas distintas modalidades.

O alumnado do noso IES, por terceiro ano consecutivo, quedou clasificado, na modalidade de curtas de vídeo. Concretamente foron dous vídeos os finalistas: "Volveremos a vernos" de Sandra Lires (1º bacharelato A) e "Meraki" de María Vázquez, Mario Rial, Alba García, Ana Rodríguez e Sandra Novo (de 2º de bacharelato).

O día 10 de marzo, este alumnado, terá que defender vía online o seu traballo ante un tribunal onde se decidirá quen son os vídeos gañadores e quen pasará á seguinte fase; a Olimpiada Filosófica Estatal.

Dende o IES queremos tamén felicitar a todo o alumnado que participou nas diferentes modalidades, así como a súa profesora Marga por coordinar cada un deses traballos.

Dende a comunidade educativa desexámoslle a todas e todos moita sorte.

Teléfono do punto de apoio emocional

A asociación ASEIA pon a disposición das familias un teléfono gratuíto de punto emocional relacionada coa Covid-19. Para realizar consultas e acceder á páxina da asociación podedes picar na seguinte imaxe.

2ª Xornada de finanzas para mortais

O día 3 de marzo de 2021 tivo lugar a 2ª Xornanda de finanzas para mortais para o alumnado de economía de 1º de Bacharelato, dentro do programa EDUEMPRENDE da consellería. Neste caso a charla correu a cargo de Antonio Gago, director da oficina do banco Santander de Arzúa. Hoxe faloulles dos presupostos xerais de Estado para 2021 e do incerto futuro das pensións en España.

Economía es ti. Economía somos todos.

Picando na seguinte imaxe poderás acceder a algunhas das fotos realizadas durante a Xornada.

Realización dun mural para o Día da Muller do 8 de marzo

Parte do alumnado de 4º da ESO, xunto a súa profesora Cristina Santana, están realizando un mural para conmemorar o Día da Muller que se celebrará o día 8 de marzo. Un traballo co que pretenden visibilizar o papel da muller no día a día e que pasa desapercibido na maior parte dos casos.

Parabéns por este gran traballo.

Feliz Día de Rosalía!!!

Un día como hoxe, o 24 de febreiro de 1837 naceu en Santiago de Compostela a nosa querida Rosalía de Castro. Dende o IES de Arzúa, o alumnado de 3º da ESO C, guiados pola súa profesora Lucía Moreiras, quixeron conmemorar esta data cun pequeno vídeo no que se lembran dun dos seus poemas máis coñecidos: "Adeus ríos, adeus fontes, adeus regatos pequenos, ..."

Picando na seguinte imaxe poderedes visualizar o vídeo completo así como outro realizado nun curso pasado polo alumando guiados pola profesora Sabela.

Convocatoria de folga estudantil para o día 8 de marzo

A Xunta de delegados do IES de Arzúa acaba de convocar unha folga estudantil para o día 8 de marzo de 2021. Dende a Dirección deste IES lembrámoslle que tan só o alumnado matriculado en 3º da ESO ou cursos superiores pode convocar dita folga.

Para descargar a circular informativa e a autorización de asistencia deberán picar na seguinte imaxe e imprimir a autorización. Unha vez cuberta e asinada pola nai/ pai ou titor legal deberá ser entregada aos titores correspondendetes antes do día 26 de febreiro de 2021.

Técnicas de estudo para afrontar a segunda avaliación

Dada a proximidade da segunda avaliación, deixámosvos unha ligazón cunhas indicacións moi visuais que sen dúbida facilitaranvos o estudo das diferentes materias e uns mellores resultados académicos.

Para acceder á páxina deberedes picar na seguinte imaxe.

Observación de hifas de fungos

O alumnado de 1º de bacharelato continúa completando a súa formación teórica de bioloxía coas experiencias prácticas de laboratorio. Neste caso tocou a observación de hifas de fungos de Penicillium. Picando na seguinte imaxe poderedes observar algunhas das fotografías realizadas durante a actividade, así como algunhas das mostras visualizadas.

Nova de prensa da Deputación de A Coruña sobre as gañadoras do concurso de guións

Esta fin de semana publicouse a nova da Deputación de A Coruña sobre o Concurso de Guións contra a violencia machista da área de Igualdade. As gañadoras deste concurso foron Ana Rodríguez Suárez e Andrea Peteiro Piñeiro, de 2º de bacharelato que xunto a súa profesora e titora Maca, elaboraron este guión co que pretenden "vencer o feminicidio na linguaxe das mozas e mozos para deste xeito construír un futuro en igualdade"

Podedes acceder á nova completa picando na seguinte imaxe.

Gañador@s do concurso de carautas do entroido 2021

Este ano o xurado tivoo dificil á hora de escoller as tres carautas gañadoras do entroido 2021, pero despois de valoralas decidiron que as tres carautas gañadoras foron:

- 1º premio: Carauta realizada por Nahum Ayude Pallas (2º Fp básica agraria)

- 2º premio: Carauta realizada por Elsa Fernández López (3º ESO A)

- 3º premio: carauta realizada por Nerea Vaamonde Balado (1º ESO B)

Así mesmo, o xurado concedeu unha mención especial a carauta realizada polo alumno Raúl Castelo Mendoza (2º FP básica de agraria) pola súa  gran orixinalidade.

Estas carautulas gañadoras, así como todas as participantes poderedes observalas picando na seguinte imaxe. A tolos eles moitos parabéns!