Benvid@s ao IES de Arzúa

Fax.- 881 866 055

ies.arzua@edu.xunta.es

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

O pasado 22 de xaneiro houbo unha charla impartida por persoal do Instituto Camoes, dirixida ó alumnado de BACH e 2º do CS de Administrativo, e organizada polo Departamento de Normalización lingüística. O día 23 de xaneiro persoal do distrito forestal III impartiu en Arzúa unhas clases prácticas de manexo da motobomba de incendios dirixida ó alumnado de 2º do CM e 2º do CS de Agraria. O día 25 de xaneiro houbo unhas charlas dentro do programa QUÉROTE, sobre novas tecnoloxías destinadas a 2º da ESO, e sobre educación afectivo-sexual destinadas a 3º da ESO. A actividade estivo organizada polo Departamento de Orientación. O día 26 de xaneiro o alumnado de 2º do CM e 2º do CS de Agraria visitou o Centro de cooordinación central de incendios forestais e o Museo de historia natural en Santiago de Compostela.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

O 23 de xaneiro os alumnos de 2º do Ciclo Medio de Agraria fixeron unhas prácticas co simulador de maquinaria forestal en Santiago de Compostela. Esta actividade foi subvencionada polo Concello de Arzúa.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

O día 9 de xaneiro realizáronse no instituto unha serie de charlas impartidas por un formador da Garda Civil, sobre novas tecnoloxías, destinadas ós alumnos da ESO e FP Básica. O alumnado de 1º e 2º da ESO asistiu o día 10 de xaneiro á representación da obra teatral en inglés "Nobody´s perfect", no Pazo de Congresos de Galicia (Cidade da Cultura), en Santiago. Esta actividade foi subvencionada polo Concello de Arzúa. O mércores 10 de xaneiro houbo unha charla sobre as becas FEUGA para incorporación ó medio laboral dirixida ós alumnos de 2º de ciclos, e o día 11 de xaneiro houbo unha charla informativa sobre a oferta formativa da USC, impartida por persoal da Universidade de Santiago, dirixida ós alumnos de 2º de BACH e 2º do Ciclo Superior de Xestión Forestal e do Medio Natural.

VIAXE FORMATIVA AO MUSEO DE HISTORIA NATURAL E ÁS FRAGAS DO EUME

Os alumnos de 2º do Ciclo Medio de Aproveitamentos forestais e conservación do medio natural, e de 2º do Ciclo Superior de Xestión forestal e do medio natural fixeron unha viaxe formativa ó museo de Historia Natural da SGHN en Ferrol e ás Fragas do Eume o 19 de decembro de 2017.

VISITA Á CASA DO CONCELLO DE ARZÚA

O pasado martes, 19 de decembro de 2017, o alumnado do 1º curso do CS de Administración e finanzas visitou a Casa do Concello de Arzúa. A recepción estivo a cargo do alcalde, José Luis García López, que impartiu unha charla moi instrutiva sobre o funcionamento da Administración Local e os principais problemas e retos aos que se enfronta a vila na actualidade.

SORTEO DA CESTA DE NADAL. FELIZ 2018

Aproveitamos para felicitarvos o ano a tod@s e darlle unha boa nova á persoa que comprou a rifa número 01116 no sorteo da cesta de Nadal do instituto! Esta é a rifa gañadora do sorteo realizado en Radio Arzúa o día 2 de xaneiro (aproveitamos para agradecer unha vez máis a Radio Arzúa a súa colaboración co instituto). A persoa posuidora do número pode recoller a cesta valorada en 300 euros no IES de Arzúa na semana do 8 ao 12 de xaneiro. Queremos agradecer tamén unha vez máis aos comercios que participaron doando produtos e colaborando así na recollida de fondos para financiar a excursión de fin de curso de 4º ESO: Floristeria do Agro, Alca Joyeros, Sportmoda, Cempés, Atenea, Chorima perfumería, Antoxos, Covirán supermercado, droguería y perfumería Amparo, la Tienda de Marta, Santiveri, Arzugráfica, Kitakuxa artesanía, Deportes López, Librería os Picariños, a queixaría de Arzúa, Xamonería e Eroski supermercado.

Feliz2018.com

PRIMEIRO INTERCAMBIO ERASMUS+ ON THE MOVE. ALEMAÑA

Do venres 8 ao sábado 16 de decembro Laura e Daniel de 4º ESO viaxaron a Gochsheim – en Baviera, Alemaña- para participar no primeiro intercambio Erasmus con outros cinco centros de ensino de Europa (Grecia, Polonia, Italia, Croacia, Alemaña). O obxectivo deste proxecto é coñecer outras culturas, sistemas de ensino e intercambiar experiencias arredor da temática da promoción de estilos de vida saudábeis. Este primeiro encontro serviu para coñecer os diferentes lugares de procedencia e institutos do alumnado. Como estábamos próxim@s ao Nadal serviu tamén para achegarnos a algunhas das tradicións de cada lugar. Quedamos impresionadas coa boa acollida e a perfecta e completa organización de actividades do instituto alemán e aprendimos e desfrutamos moito coa experiencia (además de practicar moito inglés!).

ACTIVIDADES DOS CICLOS DE AGRARIA

O día 27 de novembro os alumnos de 1º do CM e do CS de Agraria, fixeron unha visita ó sequeiro de Carballo para ver o procesado de sementes, é ó horto sementeiro. Esta viaxe foi subvencionada polo Concello de Arzúa.