Benvid@s ao IES de Arzúa

Fax.- 881 866 055

ies.arzua@edu.xunta.es

DÍA DAS MULLERES ESCRITORAS

Cartaz elaborado dende a Biblioteca arredor do día das mulleres escritoras. Este ano seleccionouse a Vanesa Santiago, escritora nova sadense que probablemente nos visitará ao longo deste curso e presentará o seu libro "Vida sinxela de Marcelo Firmamento".

DÍAS NON LECTIVOS APROBADOS POLO CONSELLO ESCOLAR

OS DÍAS NON LECTIVOS APROBADOS POLO CONSELLO ESCOLAR PARA O PRESENTE CURSO 2017/2018 SON:

13 DE OUTUBRO DE 2017

18 DE MAIO DE 2018

.

Cartaz 1Cartaz 1Cartaz 2Cartaz 2

Proxecto Erasmus + KA219 On the move

Presentámosvos o proxecto Erasmus + KA219 On the move !!!!!
Durante este curso e o que ven o noso IES participa nun proxecto educativo xunto con outros institutos de Alemania, Croacia, Italia, Polonia e Grecia. Esta iniciativa ten como obxectivo o coñecimento de alumnado e culturas doutros países co motivo da promoción de estilos de vida saudábeis. Alumnado de 4º ESO do IES de Arzúa participará xunto co alumnado destes países nos intercambios aos distintos países acompañado por profesorado. En cada país pasaran cinco días convivindo co alumnado e profesorado e participando nas diferentes actividades programadas arredor desta temática (deportes, comidas, danzas...). Este curso en decembro visitaremos o instituto de Mittelschule Gochsheim en Alemaña, en febreiro o Zespol Szkol en Polonia e en maio o O. M. Corbino Partinico en Sicilia.
No curso 2018-19 visitaremos o instituto Soufliou en Grecia o Gimnazija Gospic en Croacia e finalmente recibiremos ao alumnado e profesorado dos diferentes países en Arzúa.
No noso IES coordina o proxecto Tino, profesor de inglés e participan Chus, de tecnoloxía, Sabela e Maca de castelán e Miguel de matemáticas.
Esta semana recibimos ao profesorado dos distintos países para organizar a coordinación do proxecto e programar as actividades dos primeiros encontros. Reunímonos no Centro Galego de Arte contemporánea e no IES onde el@s coñeceron ao alumnado que mostrou o seu interese no proxecto demostrando as súas habilidades para comunicarse en inglés! Tamén tivemos tempo para mostrarlles Compostela e un pouquiño de Arzúa. Aproveitamos para agradecer ao alumnado do ciclo de animación sociocultural e turismo a estupenda ruta que nos fixeron pola cidade.
Deixámosvos aquí algunhas imaxes deste primeiro encontro dun proxecto mui interesante!