You are herePROGRAMAS PARA A MELLORA DA CONVIVENCIA. PROGRAMA DE MEDIACIÓN ESCOLAR

PROGRAMAS PARA A MELLORA DA CONVIVENCIA. PROGRAMA DE MEDIACIÓN ESCOLAR

By lolasanz - Posted on 28 Abril 2011

PROGRAMAS PARA A MELLORA DA CONVIVENCIA

Estamos levando a cabo novos programas. Un deles é o PROGRAMA DE MEDIACIÓN ESCOLAR en colaboración co Concello de Santiago (Concellaría de Benestar Social). A fase de formación é realizada polo equipo de Educación de Rúa (Noelia e Sergio)

Preto de 30 rapaces e rapazas (acompañados polo Departamento de Orientación e o equipo de profesores de apoio ó programa) estánse formando nas habilidades e estratexias necesarias para chegar a ser mediadores.

A mediación xuvenil constitúe unha ferramenta pedagóxica con grande poder de eficacia no contexto social, por exercer dita función persoas que forman parte da comunidade e que interveñen nunha área da que controlan o seu funcionamento e as persoas que nela se desenvolven. O programa está dirixido aos cursos da ESO do IES.

O Obxectivo é formar a un grupo de rapaces e rapazas adolescentes para que se convertan en mediadores/as no seu centro educativo, e a través da súa figura fomentar o diálogo xuvenil, a transmisión de información e adestrar en técnicas pacíficas de resolución de conflitos.