Animación á lectura, Organización

2º PREMIO no Concurso de micro-relatos de VIAQUA

Un ano máis, un alumno do IES Antonio Fraguas resulta premiado no Concurso de micro-relatos que organiza VIAQUA.

PLAMBE Curso 2017/18

O IES Antonio Fraguas recibe un ano máis as axudas para o funcionamento da Biblioteca.

Conferencia do prestixioso neurólogo ÁNGEL SESAR

A importancia de coidar o aparato auditivo e as consecuencias da contaminación acústica que sofren algunhas persoas na súa vida diaria.

"O SON E O SILENCIO" MARTES 17 ABRIL

Alumnos de 2º BAC ARTES, ANXO, PAOLA E ESTELA, inician aos seus compañeiros de 1º ESO na importancia e o pracer que supoñen as artes na nosa vida.

Segunda sesión de "PINTURA SONORA"

"O SON E O SILENCIO" MARTES 17 ABRIL

Actuacións do coro APHONIC CHORUS, composto polas prometedoras voces dos nosos alumnos e alumnas e dirixidos por Carlos Encisa.

Recitado en diferentes linguas do alumnado de 1º ESO

Proxección cine mudo.

Selección de fragmentos de  "The Kid", "The inmigrant" e "The Artists".

"O SON E O SILENCIO" MARTES 17 ABRIL

Visita Museo Manolo Paz en Cambados, Ruinas da Igrexa de Santa Mariña e Parque Natural do Carreirón na Illa de Arousa. Gravación de sons ambientais xeoreferenciados para enviar ao Consello da Cultura Galega e incorporalos ao Mapa Sonoro de Galicia