Noruega !!!

Erea, Hugo, Ailén e Carlota xa están en Oslo participando no intercambio escolar. Preme aquí

Estadía en Irlanda (1º e 2º ESO)

A viaxe vai adiante porque xa hai alumnado suficiente para poder levala a cabo. Por este motivo exténdese o prazo de solicitudes ata o 16 de outubro na secretaría do centro.

Reunións para pais e nais (modificado)

Atención aos cambios nas reunións previstas para este mércores día 2 de outubro

Preme aquí para consultar

IES Antonio Fraguas na TVG

A Televisión de Galicia emitiu unha reportaxe sobre o primeiro día de curso gravada no noso centro.

Carlota Díez, premio CSIC de relato

A nosa alumna Carlota Díez (4º ESO) foi premiada no Certame de relato "Inspiraciencia" organizado polo CSIC para toda España.

3, 2, 1...Acción!!

No pasado mes de agosto o IES Antonio Fraguas converteuse nun escenario de cine. A ONG LGBT España utilizou como fondo o centro para rodar algunhas secuencias da película "No todos los veranos tienen que ser azules", baixo a dirección de J.S. Ruiz. A película trata sobre o acoso escolar a consecuencia da homofobia, e tamén a violencia de xénero.

Premio Especial do Xurado

Un grupo de alumnos do Club de Ciencias do IES Antonio Fraguas veñen de gañar o “Premio especial do xurado” no reto “Boat4Schools”, celebrad no Acuapark de Cerceda.

Revista Escolar

Alumnado