PERFORMANCE CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

ESPERTANDO… UNINDO… CONSTRUÍNDO… é a performance que presentará o alumnado de 2º de Bacharelato de Artes Escénicas o venres, 24 de novembro nos dous recreos da xornada lectiva. Trátase dun espectáculo que procura unha reflexión sobre a relevancia da concienciación fronte á violencia de xénero.

CAMPAÑA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O noso centro sumouse á campaña promovida polo Concello de Santiago denominada "en negro contra as violencias", con motivo da celebración o vindeiro 25 de novembro do Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

PLAMBE Curso 2017/18

O IES Antonio Fraguas recibe un ano máis as axudas para o funcionamento da Biblioteca.

ITINERARIOS 4º ESO E BACHARELATO, CURSO 2017-18. PONDERACIÓNS PARA ACCESO UNIVERSIDADE

Itinerarios formativos de 4ºESO e Bacharelato, aprobados para o vindeiro curso 2017/2018

Taboa de ponderacións para o acceso á universidade (importante para ter en conta na matrícula de 2º de bacharelato)

BIBLIOTECA ESCOLAR

Para consulta de fondos dispoñibles e reserva de libros da BIBLIOTECA do Centro, premer neste enlace ou no que aparece na cabeceira da web

Guia para as familias sobre a aplicación Abalar Móbil.

No seguinte fichiero adxunto podedes visualizar e descargar unha detallada guia sobre a instalación, rexistro e funcionalidades da aplicación Abalar Móbil. Recordamos que esta aplicación está dispoñible para todas as familias de alumnado matriculado no noso centro educativo.

Aplicación "ABALAR MÓBIL" - Nova funcionalidade de comunicación coas familias.

Dende o IES Antonio Fraguas queremos comunicar que xa está dispoñible a aplicación Abalar Móbil para os pais/nais do alumnado do noso centro. Tras varios problemas e incidencias presentadas nas últimas semanas, que retrasaron a implantación desta aplicación, na actualidade xa está totalmente operativa.