1000 GRÚAS POLA PAZ

Actividade promovida polo Departamento de Matemáticas na que participou toda a Comunidade Educativa

Programa Orienta

Podes descargar aquí o arquivo e instalalo no teu equipo. (Só plataforma windows)

L E M O I T O_______ AULA DE TEATRO DO IES ANTONIO FRAGUAS

Primeira representación en A Estrada dos alumnos e alumnas da Aula de Teatro.

Dirixidos polo profesor Afonso García Penas

ACTO DE NOMEAMENTO DA BIBLIOTECA ESCOLAR

Onte, 16 de xaneiro, tivemos unha emotiva e agarimosa homenaxe a nosa compañeira Chus Juanatey, falecida hai un ano.

Acompañados dos seus familiares e amigos, compañeiros e alumnos de Chus nomeamos a nosa biblioteca co seu nome, Mª XESÚS JUANATEY.

Dende esta web, un recordo para todos aqueles que contribuíron co seu traballo á mellora do ensino e do espazo escolar.

ENTREVISTAS EN RADIO VOZ

O grupo de alumnos e alumnas que cursan a materia de "oratoria" en 1º ESO no noso centro están a participar nunha actividade en colaboracion con Radio Voz Santiago, que consiste nunha entrevista mensual a un personaxe da cidade ou do entorno do alumnado.