"O SON E O SILENCIO" XOVES 19 ABRIL

Dúas sesións de recitados en distintas linguas.

Alumnado de Bacharelato e ESO.

Profesores e profesoras dos departamentos de Lingua Galega,Lingua Castelá e Lingua Inglesa, organizan e participan cos seus alumnos.

"O SON E O SILENCIO" XOVES 19 ABRIL

Deixámosvos aquí unha selección de fotos do concerto didáctico "O SON DO SILENCIO"

Son todos os que están, pero non están todos os que son.

Próximamente subiremos videos para que disfrutedes da súa música, das súas voces, do seu talento.

Tivemos invitados especiais; rapaces e rapazas de 6º de Primaria, do CEIP FONTIÑAS e CEIP MONTE DOS POSTES.

"O SON E O SILENCIO" MÉRCORES 18 ABRIL

E non podían faltar as voces e a música dos alumnos de BACHARELATO DE ARTES, con Pablo López, o seu profesor de música.

Nas fotos, ÁLVARO, ARIADNA e LEO.

"O SON E O SILENCIO" MÉRCORES 18 ABRIL

Terceiro obradoiro de "PINTURA E SON".

VANESSA, ANTÍA e CRISTINA foron as alumnas de 2º BAC ARTES que traballaron cos máis pequenos do instituto.

De novo hoxe, o noso alumno Francisco Grancha deleitou ao alumnado de 2ºESO

cos seus coñecementos de

BEAT BOX

"O SON E O SILENCIO" MÉRCORES 18 ABRIL

Hoxe  unha nova proxección cine mudo.

Selección de fragmentos de "El maquinista de la general"

"O SON E O SILENCIO" MÉRCORES 18 ABRIL

A nosa compañeira de Educación Física, Belén Rodríguez, ofreceu a dous grupos de alumnos e alumnas dúas sesións de IOGA.

"O SON E O SILENCIO" MÉRCORES 18 ABRIL

Concerto didáctico de Pedro Lópeh sobre "OS SONS DA MÚSICA POPULAR".

Descubrimos neste músico extremeño un magnífico acordeonista e un gran comunicador, cuxos coñecementos sobre música popular deixáronnos abraiados.

Tanto é así que viña para unha sesión e ofreceuse a facer tres. Todo xenerosidade. Moitas grazas, Pedro.

"O SON E O SILENCIO" MÉRCORES 18 ABRIL

Obradoiros  Arteterapia e silencio, impartidos por Donna Theytaz.

Hoxe tivemos a oportunidade de coñecer a Donna e experimentar os beneficios da arte, mesturando expresión plástica, son e silencio.

Participaron alumnos de 3º e 4º ESO en tres aobradoiros diferentes.

"O SON E O SILENCIO" MARTES 17 ABRIL

Conferencia do prestixioso neurólogo ÁNGEL SESAR

A importancia de coidar o aparato auditivo e as consecuencias da contaminación acústica que sofren algunhas persoas na súa vida diaria.