Cribado masivo ao alumnado e ao profesorado

Sanidade determina realizar un cribado masivo entre TODO O ALUMNADO (ESO e BACHARELATO) e ao profesorado. No video se indica só á ESO pero finalmente será tamén ao bacharelato:

Especial Nadal en Fraguas TV

Preme para ver o programa "Especial Nadal", emitido o pasado 22 de decembro, en directo, dende Fraguas TV:

Rompendo estereotipos de xénero

Hoxe venres 4 de decembro, o Equipo de Igualdade propuxo vir ao centro con saia, para rachar cos estereotipos de xénero.

25N contra a violencia machista

A mellor prevención contra a violencia machista é sempre unha educación que desbote prexuízos e estereotipos de xénero. Desde o IES Antonio Fraguas queremos achegar o noso gran de area para que poidamos deixar de lembrar o 25N, Día contra as violencias machistas. É por iso que nos unimos baixo este lema proposto polo alumnado de 1° de bacharelato B, xa que, como comunidade educativa, compartimos e comprendemos que a base dunha sociedade igualitaria é a coeducación.

Hoxe 25 de novembro, no primeiro recreo, alumnado e profesorado realizaremos unha concentración simbólica no patio para rexeitar todos os tipos de violencia contra as mulleres e en defensa dun mundo xusto e igualitario.

Os lemas que aparecen nos laterais da nosa web foron propostos polo alumnado do centro no concurso organizado pola equipa de igualdade, no que o lema central foi o gañador. (A votación final realizouse na conta de Instagram)

A ciencia necesítate !!

(preme no video para informarte en 33 segundos)

Este curso segue en marcha no IES Antonio Fraguas o “Club de Ciencia”, é unha actividade convocada pola Consellería de Educación para a que o noso centro foi seleccionado entre outros centro aspirantes. O obxectivo desta actividade é fomentar entre o alumnado participante o interese polas ciencias facendo un acercamento a elas práctico e divertido. Fundaméntase nunha metodoloxía baseada na indagación e a aprendizaxe colaborativa, na que o alumnado adquire coñecemento mediante un método activo, propoñendo as súas propias cuestións e resolvendo problemas.

Pode inscribirte cubrindo o seguinte formulario:

preme: Inscrición no Club de Ciencias

Axudas máscaras para o alumnado

Convocadas axudas para distribución gratuita de máscaras ao alumnado da ESO en función da renda.

"After Fraguas": con Alex Raña

"After Fraguas" é un programa de entrevistas a ex-alumnos/as do noso centro, para saber qué fixeron despois do seu paso polo IES Antonio Fraguas. A nosa primeira entrevista foi con Alex Raña.

Podes velos na canle Fraguas TV:

Entrega de premios Concurso de carteis e VIAQUA

Entrega de premios