1º de Bacharelato volve á presencialidade 100%

A partires do vindeiro luns 26 de outubro, o alumnado de 1º de bacharelato volverá ao ensino 100% presencial, e no horario habitual. Todos/as en clase e todos os días.

A Consellería de Educación acaba de confirmar obras no instituto esta fin de semana para ampliar algúns espazos e deste xeito posibilitar o ensino presencial tamén para os catro cursos de 1º de bacharelato.

As obras de remodelación, organizadas pola Unidade Técnica da Xefatura Territorial, comenzarán o venres e realizaranse o venres pola tarde e o sábado, para que o luns todo o alumnado xa poida acudir ao centro. O domingo limparanse os restos das obras. Pode que queden algúns detalles sen rematar (conexións, pintura,...) que se acabarían nos primeiros días da semana (fora do horario). O compromiso da Consellería coa dirección do centro é o de permitir que as aulas estean operativas o luns, polo que xa poderá acudir ao centro todo o alumnado en horario normal.

Durante o día de mañá xoves 22 e o venres 23 informaremos dos cambios de ubicación que terán algunhas aulas do centro para permitir a nova organización. Todas as aulas que se van a utilizar xa se están utilizando na actualidade, a única diferencia é que nalgúns casos uniranse algunha delas con outra anexa máis pequena, para facerse máis grandes e permitir así impartir docencia a grupos completos de 1º de bacharelato, e non en quendas como ata agora. Os horarios dos grupos non se alteran.

Agradezo a implicación nestes días das familias do alumnado e da ANPA porque foron claves para ter conseguido unha solución que terminase coa semipresencialidade no noso centro. Moitas gracias!

Carlos Encisa

Director do IES Antonio Fraguas

Reunións Pais e Nais de inicio de curso

As reunións de inicio de curso entre pais, nais e titores/as, este ano van ser telemáticas (por internet).

Organización quendas 1º Bacharelato

INFORMACIÓN SOBRE A ORGANIZACIÓN DO ENSINO SEMIPRESENCIAL

Ensino semipresencial en 1º bacharelato

Este video explica a orixe de por que temos que organizar a semipresencialidade en 1º de bacharelato para o curso 2020-21.

Nos vindeiros días entraremos en máis detalle, en canto o teñamos organizado:

Lecturas obrigatorias curso 2020-21

Dado o retraso no inicio do curso 2020-21, os departamentos de linguas e filosofía facilitan un adianto dalgunhas das lecturas obrigatorias (e outras recomendadas) para este curso.

Matrícula de Honra no Bacharelato (2019-2020)

Este curso 2019-20 distinguimos coa MATRÍCULA DE HONRA no Bacharelato (de esquerda a dereita):

Matrícula de Honra na ESO (2016-20)

Este curso distinguimos coa MATRÍCULA DE HONRA na ESO ás seguintes alumnas (de esquerda a dereita):

semáforoCOVID

Medidas COVID