You are hereSalas de titorías (telemáticas) coas familias

Salas de titorías (telemáticas) coas familias

By encisa - Posted on 09 Septembro 2020

Seguindo as instrucións da Consellería de Educación, as reunións entre pais/nais e titores/as serán preferentemente a distancia (telefónicas ou telemáticas).

Procedemento:

1.- Contacte co/a titor/a mediante a aplicación Abalar ou ben chamando ao instituto para concertar unha cita e acordar a forma da reunión (telefónica ou telemática).

2.- Se a conversación vai ser telefónica, vostede recibirá a chamada do/a titor/a no horario acordado.

3.- Se a conversación vai ser telemática, prema na imaxe que aparece debaixo deste texto para acceder á sala telemática (ver máis abaixo) e a continuación escolla o grupo do/a seu/súa fillo/a, no horario acordado. Dende un ordenador non se necesita instalación previa de ningún programa. Dende un móbil haberá que ter instalada a app Jitsi Meet (gratuita).

Se o/a titor/a facilitoulle un contrasinal de acceso, utilíceo cando o programa llo indique.

Preme na imaxe para acceder as salas de reunión

(Nota: as salas empezarán a estar activas cando empece o curso)

Prazos reclamación CURSO 22-23