Educación física, Física e química, Matemáticas, Orientación, Latín, Educación plástica, Lingua galega, Grego, Tecnoloxía, Economía, Xeografía e Historia, Lingua española, Francés, Inglés, Filosofía, Música, Relixión, Ciencias da Natureza, Proxecto Interdisciplinar

mail art Antonio Fraguas

Non deixes de consultar o blog do proxecto de arte postal sobre cultura tradicional e Antonio Fraguas. Verás todas as obras que nos van chegando.

Programa Orienta

Podes descargar aquí o programa comprimido e instalalo no teu equipo.

Aquí tes o acceso on-line.

Departamento de Lingua Galega. Alumnos coa materia pendente

O día 23 de xaneiro de 2019 ás 16.15 h terá lugar a primeira proba de recuperación da materia pendente de cursos anteriores. Nos taboleiros do centro ofrécese información da materia que entra neste primeiro exame (Todo o alumnado foi xa informado persoalmente).

O segundo exame será o 3 de abril de 2019 tamén ás 16.15 h

"Dejarse surcar: formas de vida" por Rafael Varela

Artigo de Rafael Varela, profesor de Filosofía do IES Antonio Fraguas, na REVISTA INTERNACIONAL DE FILOSOFÍA "ASTROLABIO".

CONCURSO "ILUSTRADAS" da DEPUTACIÓN DE A CORUÑA

Noraboa a Entía Encisa, gañadora do 5º premio deste concurso de retratos de mulleres relevantes en diferentes ámbitos da vida social, cultural e política.

Noraboa tamén ás alumnas  Andrea García,Vanessa Batalla, Estela López e Paola Piñeiro, seleccionadas para que os seus traballos, xunto co da nosa gañadora, aparezan publicados nun libro que editará a Deputación de A Coruña.

A entrega de premios será o día 22 xuño. Esperamos acudir e mandarvos fotos do evento.

PREMIOS DE RELATO CURTO COCA-COLA

O IES Antonio Fraguas gañou o Primeiro e o Segundo premio no concurso Novos Talentos de Relato Curto en lingua galega organizado por Coca Cola e baixo o patrocinio da Secretaria Xeral de Politica Lingüística, da cidade de Santiago de Compostela.
1º premio: Carlota Díez Herrera (2º ESO C)
2º premio: Erea Sanjurjo Car