GAÑADORES DOS “RETOS DE POLOS CREATIVOS”

Na convocatoria dos “Retos de Polos Creativos” animábase aos centros educativos incluídos neste programa a participar a través do desenvolvemento ou elaboración dunha actividade educativa, coa condición de que a materia prima fose a reciclaxe de materiais de refugallo,  educando ao alumnado na xestión sostible dos recurso e na economía circular.
No noso caso, e aproveitando a cantidade de cartón almacenada no centro, moito do cal procedía das caixas de embalaxe do propio material dos Polos Creativos, decidimos elaborar co alumnado de 3º da ESO un Reloxo de Sol de cuadrante ecuatorial, realizando unha actividade multidisciplinar, que permite traballar contidos de matemáticas (introdución a trigonometría e manexo de ferramentas TIC), tecnoloxía (materiais, ferramentas), xeografía (latitude e lonxitude da Terra e os seus movementos), historia (historia dos reloxos de sol e identificación dos reloxos que perduran na contorna do instituto), e educación plástica (dixitalización de imaxes).

Finalmente, esta actividade obtivo o primeiro premio na categoría “Mellor material Científico – Matemático”, o que supón un gran respaldo ao traballo desenvolvido polo profesorado, e sobre todo polo noso alumnado.

Podes consultar a memoria e o vídeo do traballo  realizado nas seguintes ligazóns:
-    Ver memoria.
-    Ver vídeo.