Cambio data exame final ESAD

Proba de avaliación inicial para novo alumnado sen requisitos académicos

PREME NA IMAXE PARA DESCARGAR EN PDF

GRADUACIÓN ESA, ESAD E BACHARELATO

O vindeiro xoves 13 de xuño celebraremos a graduación da ESA, ESAD e Bacharelato. Para anotarte, preme na imaxe e cubre o formulario.

Calendarios de exames finais xuño

A continuación podedes consultar os calendarios finais de exames das distintas convocatorias que se efectuarán nas vindeiras semanas de xuño.

PREME NAS DIFERENTES IMAXES PARA DESCARGAR OS CALENDARIOS EN PDF

En primeiro lugar tedes o calendario final da convocatoria ordinaria de xuño da ESA que se celebrarán do luns 3 ao mércores 5 de xuño:

A continuación o calendario dos exames de 1º Bacharelato da convocatoria ordinaria de xuño (tamén para alumnos de segundo curso pero con materias pendentes de primeiro). Os exames serán do luns 3 ao xoves 6 de xuño.

E finalmente a convocaria extraordinaria de segundo de bacharelato con exames desde o día 10 de xuño luns ata o mércores 12 de xuño.

Calendario final de curso xuño 2024

FAI CLIC NA IMAXE PARA DESCARGAR O CALENDARIO EN PDF

Acreditación competencia dixital alumnado de 2º con título de Bacharelato

PREME NA IMAXE PARA DESCARGAR O PDF

16 de maio día non lectivo

Entrega premios III Certame Literario Loureiro

O pasado venres 10 de maio celebrouse a cerimonia de entrega de premios do III Certame Literario Loureiro organizado, un ano máis, pola Asociación Veciñal Loureiro do Couto e no que participa o alumnado dos centros escolares do barrio (IES O Couto, CEIP O Couto, Colexio Santo Ángel e EPAPU Ourense).

Como en anos anteriores alí estivemos, acompañando ao noso alumnado gañador e agradecendo o labor da asociación de veciños Loureiro. Nesta ocasión resultaron recoñecidos catro dos nosos alumnas e alumnos:

• Begoña Acebedo Carpintero gañadora na categoría de Bacharelato.
  • José Luís Iglesias Pequeño gañador na categoría de 3°- 4° ESO.
  • Paula Hernández García finalista da categoría de Bacharelato.
  • Massiel Mejías finalista da categoría de 3°- 4° ESO.

Noraboa aos premiados!!!  Moi orgullosos!!!

Segundo de Bacharelato: Exames finais convocatoria de maio

Xa tedes dispoñible o calendario de exames finais de maio de 2º de Bacharelato.

Preme na imaxe para descargar o pdf

Día Internacional do Libro 23 de abril

Moita participación nesta fermosa actividade organizada polo equipo de dinamización da lingua da EPAPU Ourense para conmemorar mañá o día internacional do libro.

Moitas grazas a todas e todos os participantes por compartir con todos nós as súas experiencias e recomendacións literarias que, ben seguro, nos levarán a descubrir novas historias fantásticas nos libros.