Matrícula 2016-2017

Ensinanzas non regradas.

Español para inmigrantes

Período de matrícula

O período de matrícula está aberto durante todo o curso, sempre que a disponibilidade do centro o permita. Consultar previamente.

Documentación

O alumnado que solicite matricularse no curso Español para inmigrantes de persoas adultas deberá presentar a seguinte documentación:

• Dúas fotografías tamaño carné.
  • Fotocopia DNI ou pasaporte.

Alfabetización

Documentación

O alumnado que solicite matricularse deberá presentar presentar a seguinte documentación:

• Solicitude de matrícula, que poderá pedir na secretaría do centro.
  • Tres fotografías tamaño carné, co nome escrito por detrás.
  • Fotocopia DNI ou pasaporte.

Ensinanza secundaria presencial

Documentación

O alumnado que solicite matricularse en educación secundaria de persoas adultas deberá presentar a seguinte documentación:

• Solicitude de matrícula ESA presencial.
  • Sete fotografías tamaño carné co nome escrito por detrás.
  • Fotocopia do DNI ou pasaporte.
  • Recibo do ingreso do seguro escolar (só para o alumnado dos módulos 3 e 4 da ESA que sexan menores de 28 anos).
  • Libro de escolaridade ou certificación académica.
  • En caso de solicitar a exención de lingua galega, o alumnado deberá presentar o furmulario para dita exención.

Ensinanza secundaria semipresencial

Documentación

O alumnado que solicite matricularse en educación secundaria de persoas adultas a distancia deberá presentar a seguinte documentación:

• Solicitude de matrícula ESA a distancia .
  • Dúas fotografías tamaño carné co nome escrito por detrás.
  • Fotocopia do DNI ou pasaporte.
  • Libro de escolaridade ou certificación académica.

Bacharelato semipresencial

Período de matrícula

O período de matrícula está aberto até o 31 de marzo, sempre que a disponibilidade do centro o permita. De calquera xeito consulte na secretaría do centro.

Documentación

O alumnado que solicite matricularse en bacharela semipresencial deberá presentar a seguinte documentación:

• Sobre de matrícula.
  • Dúas fotografías tamaño carné co nome escrito por detrás.
  • Fotocopia do DNI ou pasaporte.
  • Recibo do ingreso do seguro escolar (só para o alumnado menor de 28 anos).

Cursos de idiomas (francés e inglés)

Documentación

O alumnado deberá presentar a seguinte documentación:

• Unha fotografía tamaño carné co nome escrito por detrás.
  • Fotocopia do DNI ou pasaporte.
  • Un selo para enviarlle a información por carta.
  • Hai que encher unha folla de inscrición que estáa disposición do alumnado na secretaría do centro.

Cursos de informática

Documentación

O alumnado deberá presentar a seguinte documentación:

• Fotocopia do DNI ou pasaporte.
  • Un selo para enviarlle a información por carta.
  • Hai que encher unha folla de inscrición que está a disposición do alumnado na secretaría do centro.

Aula Mentor

Información xeral

A Consellería de Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia, en colaboración co Centro Nacional de Ïnformación e Comunicación Educativa (CNICE) do Ministerio de Educación e Ciencia, poñen en marcha unha ampla oferta de cursos mediante o uso das últimas tecnoloxías informáticas e audiovisuais (internet).

A oferta formativa facilita a oportunidade de actualizar o perfil profesional, potenciar o acceso ao emprego e aumentar a formación básica. Son ensinanzas non regradas para persoas adultas, abertas, flexibles e a distancia, con titoría telemática a traveés de internet.

Infórmate dos cursos: [Prema aquí]

• Empeza cando queiras e fai os cursos onde queiras e como queiras.
  • Maís de 100 cursos.
  • Matrícula aberta permanentemente.
  • Certificado de aproveitamento emitido pola Consellería de Educación e Ordenación Universitaria e o Ministerio de Educación, Cultura e Deporte.

Contacto coa Aula Mentor de Ourense

O e-mail da Aula Mentor de Ourense é: aoum0000@sauce.pntic.mec.es

• Solicitude de matrícula [báixao].
  • Instrucións e requisitos de matrícula [báixao].
  • Instrución de iniciación dun curso de Mentor [báixao].
  • Utilización do correo web do Mentor [báixao].