Dinamización Lingüística

,

Síguenos nas redes sociais:

Programación Equipo de Normalización e Dinamización da Lingua

23 de abril: día do libro

O equipo de dinamización da lingua galega da Epapu convídanos a celebrar o vindeiro día do libro compartindo con toda a comunidade da escola o nome dese libro que nos atrapou, que non poidemos parar de ler ata a derradeira páxina. Anímaste a contarnos cousiñas sobre o teu libro favorito...

Exposición 8M: mulleres anónimas

O Equipo de Dinamización Da Lingua Galega do Epapu de Ourense conmemorou o pasado 8M cunha exposición para dar visibilidade a algunhas das moitas mulleres anónimas que loitaron e/ou loitan a cotío na súa vida para construír o cambio e axudar a mellorar as vidas de todas as mulleres.

Grazas a todas elas.

Voltamos o luns día 8 de xaneiro

A partires de hoxe 21 de decembro estamos de vacacións. Desfrutade moito destas festas e recordade que voltamos o vindeiro luns 8 de xaneiro con enerxías renovadas.

Agradecer o esforzo do equipo de dinamización lingüística para decorar o centro e contaxiarnos o espírito do nadal coa organización  das distintas actividades dos últimos días. Especial agradecemento a Belén Sanmiguel sobre a que recaeu o groso do traballo. Moitas grazas!!!

Terceira edición do Certame literario Loureiro: Aconteceu no Couto

Animate a participar na terceira edición do Certame literario Loureiro: Aconteuceu no barrio do Couto. Poderás gañar un bono de 50 euros e un lote de libros.

Trátase dunha actividade promovida pola Asociación de Veciños Loureiro en colaboración coa EPAPU Ourense, o IES O Couto, o CEIP O Couto e o Colexio Santo Ángel. Os relatos deben estar redactados en galego, ter unha extensión mínima dun folio e máxima de cinco e, o máis importante, estar ambientados no barrio do Couto. Calquera dúbida pódecha aclarar o teu profesorado.

25-N: Día Internacional para a eliminación da violencia contra as mulleres

Na EPAPU Ourense continuamos realizando diferentes actividades para conmemorar o vindeiro 25 de novembro. Así, aos marcapáxinas ilustrados sumámoslle as follas reivindicativas nas que os teus mellores desexos poderán quedar expostos no taboleiro do corredor principal.

25-N: Día Internacional para a eliminación da violencia contra a muller

Dende a EPAPU Ourense este 25-N, día internacional para a eliminación da violencia contra a muller, queremos aportar o noso gran de area na loita contra a violencia de xénero.

Animámosvos a que deseñedes un marcapáxinas ilustrado cun lema en galego seguindo o modelo que atoparedes na conserxería do centro. Utilizarémolos na biblioteca do centro para darlle visibilidade.

Gañadores concurso debuxos e microrrelatos terroríficos

Xa temos os debuxos e microrrelatos gañadores da última edición do noso concurso de Samaín.

Os nosos parabéns a todo o alumnado participante e especialmente ás persoas gañadoras!

Gañadores modalidade debuxo:

• 1° Anónimo ( Begoña Acebedo Carpintero 2° Bach)
  • 2° kiefer (Daniela Soraya Laprea Jamarillo 4° tarde)
  • 3° La monja ( Margarita Flores 4° tarde)

Gañadores modalidade microrrelatos:

• 1°Anonimo ( Begoña Acebedo Carpintero 2° Bach.)
  • 2° Berta ( Concha Parada González Ebis 2)
  • 3° Maléfica ( Cristina Gonçalves López Ebis 2)

Gozade deses merecidos premios!!

Fai clic nas imaxes para velas ampliadas

DEBUXOS GAÑADORES

MICRORRELATOS GAÑADORES

Concurso de debuxos e microrrelatos terroríficos 2023

Xa volve unha nova edición do noso concurso de debuxos e microrrelatos terroríficos!!

BASES DO CONCURSO:
1. Bases Xerais:
- Enviar un correo a debuxoserelatos.epa23@gmail.com
- ASUNTO: o voso pseudónimo.
- CORPO DA MENSAXE: Nome e apelidos, curso e grupo, teléfono de contacto.

2. Modalidades de concurso:
- DEBUXO:
- Folio A-4
- Encabezamento co voso pseudónimo.
- Modalidade aconsellable para a ESA.
- MICRORRELATOS:
- Folio A4, á man e en galego. Será conveniente respectar a extensión máxima dunha cara do folio.
- Modalidade aconsellable para Bacharelato.

E lembrade que podedes participar en calquera das modalidades, aínda que sería mellor respectar o aconsellado.
Os traballos non deben levar ningún sinal ou dato que permitan identificar ao alumnado participante.

23 de abril: Día do Libro

Desde a EPAPU de Ourense promovemos a aprendizaxe permanente ao longo de vida, de xeito que a idade non sexa impedimento para iniciar, continuar ou retomar a formación.
Todas e todos temos moito que dicir e que aportar a esta sociedade, independentemente da nosa idade.
Con esta reivindicación na nosa mente, este ano conmemoramos o Día do Libro o vindeiro 23 de abril con esta exposición de libros antigos que, malia ser “vellos”, “aínda teñen moito que contarnos”.