Probas certificación

MATRÍCULA Alumnado Libre 2019

O prazo de matrícula para o alumnado libre será desde o

13 de marzo hasta o 2 de abril.(A entrega de documentación será hasta as 14.00 h do 2 de abril)

Poderán examinarse para obter os niveis A1, A2, B1, B2 e C1.

Circular 1/2019

Premer aqui para obter a información

Calendario de  probas: clicar para ver as datas por idiomas

Idiomas e niveis da modalidade libre

Alumnado afectado polo cambio de Plan de Estudos

(Recoméndase utilizar calquer navegador distinto de Internet explorer)

MATRICULA LIBRE 2018

O prazo de matrícula para as probas de certificación do alumnado libre estará

aberto do 3* ao 20 de abril de 2018, ambos incluídos.

*(Recordamos que en Monforte o martes 3 é festivo local)

A aplicación web de matrícula permanecerá aberta ata as 12:00 do mediodía do 20 de abril.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA EFECTUAR A MATRÍCULA

Circular 1/2018

Guías candidatos: Niveis Básico, Intermedio, Avanzado e C1

Calendario de probas: Xuño e Setembro

Información xeral

1. Poderanse matricular nas probas de certificación aquelas persoas que teñan feitos dezaseis anos ou que os fagan antes do 31 de decembro do ano natural en curso naquel idioma que cursase como primeira lingua estranxeira nas ensinanzas ordinarias.

2. Poderanse matricular nas probas de certificación aquelas persoas que teñan feitos catorce anos ou que os fagan antes do 31 de decembro do ano natural en curso naqueles idiomas que non cursasen como primeira lingua estranxeira nas ensinanzas ordinarias.

3. O alumnado libre poderá matricularse en calquera nivel das probas de certificación, previo pagamento das taxas correspondentes, xa que non é requisito indispensable dispoñer do/s certificado/s anterior/es.

4. Prazo de matrícula: o prazo de matrícula para as probas de certificación para o alumnado libre é normalmente entre marzo e abril.

*IMPORTANTE: a partir do curso 2012-2013 segundo a Orde  do 19 de abril de 2012, "as escolas oficiais de idiomas deberán realizar as probas terminais de certificación no mes de xuño en convocatoria ordinaria para o alumnado do réxime oficial e en CONVOCATORIA ÚNICA  para o alumnado do RÉXIME LIBRE. No mes de setembro os centros realizarán a convocatoria extarordinaria para o alumnado de réxime oficial".

Currículo dos Niveis Básico e Intermedio: Decreto 191/2007

Currículo Nivel Avanzado: Decreto 239/2008

Currículo Nivel C: Orde EDU/3377/2009 (BOE 16 decembro 2009)

Modelos de Exames de Probas de Certificación