Información xeral

DATAS PROBAS XUÑO 2021

Os listados das probas orais publicaranse coa suficiente antelación.

Recomendamos usar o navegador Firefox para visualizar correctamente os enlaces da pizarra.

Inglés Monforte         Alemán          Italiano

Inglés Chantada        Francés

Porra Eurovisión

PARTICIPA EN NUESTRA GRAN PORRA EUROVISIVA

¡ DEL 14 AL 21 DE MAYO !

Si eres o fuiste alumno; si eres un acérrimo eurofan, no lo dudes, este es tu concurso. Participa y gana una súper cesta repleta de productos gastronómicos.  Encontrarás en el hall de le EOI una urna y unas papeletas para participar.

BASES CONCURSO E CANCIÓNS

RENUNCIA DE MATRÍCULA

O alumnado que asi o desexe poderá solicitar a renuncia de matrícula de acordo coa Orde de avaliación do 19/04/2012 (DOG do 30/12),

A renuncia farase efectiva desde o momento en que se tramita a solicitude e o alumnado que renuncie non poderá asistir a clase a partir de ese momento.

A primeira renuncia nun curso/nivel non computará para efectos de permanencia. A permanencia no curso e nivel correspondente está limitada ao doble de anos académicos dos que conste o nivel.

Unha renuncia non conleva a devolución das taxas aboadas

O alumnado que renuncie á matrícula perde a condición de alumnado de continuación e, por tanto, se despois desexa continuar os seus estudos, deberá someterse de novo ao proceso de admisión.

Deberase solicitar a renuncia á matrícula antes do 30 de abril na secretaría do centro ou por email (eoi.monforte@edu.xunta.gal).

MATRICULA LIBRE 2021

MATRÍCULA LIBRE

A matrícula do alumnado libre para as probas de certificación de 2021 será

do 10 ao 26 de marzo de 2021.

Circular completa

Guías informativas do candidato

Datas probas escritas alumnado LIBRE

Recomendacións lectoras

Club de Lectura 20-21

Concurso Logo Erasmus +

Bases do concurso

O deseño seleccionado será o que represente ao proxecto Erasmus+  CARE da EOI de Monforte.

Namórate dos teus avós

BASES DO CONCURSO “NAMÓRATE DOS TEUS AVÓS”