20/21 Alemán A1

FIN DE PROXECTO

Rematamos o noso proxecto colaborativo coa Escola Amiga de Valladolid!

Queremos agradecer o gran traballo dos nosos alumnos de A1 de alemán. Sempre é un reto usar ferramentas TIC e o idioma que se está a aprender. Noraboa polo gran traballo e poder de comunicación tendo en conta o nivel A1 no que se atopan!

Dende a Escola de Monforte dar as grazas tamén a Martin Fekete, profesor de alemán da EOI de Valladolid e a os seus alumnos moi implicados no proxecto!

O resultado final é un Padlet colaborativo no que os alumnos se van presentando cun pequeno video que posteriormente os compañeiros poideron transcribir. Como vedes os alumnos traballaron as distintas destrezas: expresión oral, comprensión oral, expresión escrita e mediación.

Foi un prazer colaborar convosco!!

Traballo colaborativo alumnos Monforte e Valladolid

Presentamos o traballo colaborativo feito por o alumnado das Escolas de Idiomas de Monforte e Valladolid.

Hecho con Padlet

Sich vorstellen

Os alumnos de A1 de alemán están participando na II Edición de Escuelas Amigas nun proxecto xunto coa Escola de Idiomas de Valladolid.