SBLENDID

Xornada de Difusión

O CAFI organizou o 6 de maio unha Xornada de Difusión Virtual do Proxecto Erasmus+ SBlendid aberta a todo o profesorado de EEOOIIs na que participou a nosa escola con duas ponentes.

Compartimos xunto con compañeiros doutras escolas galegas o aprendido na segunda movilidade virtual "Pedagogos digitales en el área de segundas lenguas" impartido por Carolina Castro Huércano, no que tamén participaron compañeiros da EOI de Pamplona e da EOI de Alcalá de Henares.

TAREFAS FINAIS

Compartimos convosco as tarefas finais de todo o profesorado que participou neste curso.

Xornada de difusión

As profesoras Rosa Quiroga González e Carmen Rodríguez Alonso fixeron una difusión do aprendido no curso para todo o claustro da EOI de Monforte de Lemos o venres 30 de abril.

Curso Europass

Padlet que recolle o principal contido do curso "Pedagogos Digitales" de Erasmus+SBLENDID do CAFI con Carolina Castro. Incluímos tamén os contidos de deifusión que comparten os nosos compañeiros doutras Escolas de Idiomas.

Hecho con Padlet