Inicio comedor- madruga

No adxunto tedes a nota da FANPA.

HORARIO SETEMBRO DO ALUMNADO DE 4 E 5ANOS

HORARIO DE SETEMBRO DO ALUMNADO DE 4 E 5 ANOS

9,00- 9,10

5 ANOS A

5 ANOS B

5 ANOS C

9,10-9, 20

4 ANOS A

4 ANOS B

4 ANOS C

DISTRIBUCIÓN DE GRUPOS DE 6º EDUCACIÓN INFANTIL ( 5 ANOS) O DIA 11 SETEMBRO

O ALUMNADO DE 6º EDUCACION INFANTIL ASISTIRÁ  EN DOUS GRUPOS O DIA 11 DE SETEMBRO.

OS GRUPOS  E HORARIO APARECEN NO ARQUIVO ADXUNTO.

DISTRIBUCIÓN DE GRUPOS DE 5º EDUCACION INFANTIL (4 ANOS) PARA OS DIAS 10 E 11 DE SETEMBRO

OS GRUPOS DE 5º DE EDUCACIÓN INFANTIL(4 ANOS) VIRAN DISTRIBUIDOS  EN DOUS GRUPOS OS DIAS 10 E 11 DE SETEMBRO.

A DISTRIBUCIÓN DOS GRUPOS APARECE POR AULAS NO ARQUIVO ADXUNTO

PERIODO DE ADAPTACION 3 ANOS

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS APARECE A DISTRIBUCIÓN HORARIA DO PERIODO DE ADAPTACIÓN PARA O ALUMNADO DE 3 ANOS E LISTAXES DAS CLASES.

GRUPOS DE 4º DE EI ( 3 ANOS )- TITORAS- AULA

Estimadas familias:

No adxunto tedes o grupo clase dos vosos fillos/ as e a titora e aula que lle corresponde.

Na xuntanza do día 7 recibiran a información do periodo de adaptación e en que grupo acudirá o seu fillo/a.

NOVO CURSO 20-21

Ante o inminente inicio de curso e para poder informalos da mellor maneira posíbel quedan convocadas a unha xuntanza informativa, que terá lugar na Escola nos días e datas seguintes:

SÓ ACUDIRÁ UN MEMBRO DA FAMILIA

Familas do alumnado de 4º de EI ( 3 anos ) :

Día 7 de setembro

• 3 anos A ás 18, 30h.
  • 3 anos B ás 18,00h.
  • 3 anosC  ás 18,15 h.

Familias do alumnado de 5º EI ( 4 anos )

Día 8 de setembro

• 4 anos A ás 18, 30h.
  • 4 anos B ás 18,00h.
  • 4 anosC  ás 18,15 h.

Familias do alumnado de 6º EI ( 5 anos )

Día 9 de setembro

• 5 anos A ás 18, 30h.
  • 5 anos B ás 18,00h.
  • 5 anosC  ás 18,15 h.

VOLTA AO COLE !!!!

Estimadas familias:

Agardamos  que  esteades todos  ben e que puidésedes gozar dun  bo verán .

Poñémonos en contacto convosco para informarvos que desde a Escola estamos a traballar para poder iniciar este novo curso 2020/2021 o día 10 de setembro,  con tranquilidade,  e aplicando as normas e as indicacións vixentes das autoridades sanitarias e educativa.

Durante os meses de xullo e agosto elaboramos  o Protocolo de Adaptación ao Contexto COVID para a nosa Escola. Todas as medidas que se están deseñando está baseadas nas normativas e instrucións remitidas polas autoridades pertinentes, tanto sanitarias como educativas.

Seguide moi atentos as novas da nosa web e ao abalar.

Unha aperta moi forte.

Vémonos moi pronto!!!

NOTA INFORMATIVA ALUMANDO DE 6º EI QUE PASA A 1º DE PRIMARIA

Debido as circunstancias sanitarias actuais, modifícase a actividade programada, para o día 7 de setembro, de recepción do alumnado Crespo Rivas- Campolongo.

No seu lugar haberá xuntanzas informativas, no Cep Campolongo, ao que acudiran sen os seus fillos e só un membro da familia.

Nos seguintes horarios :

Ø1º A- Ás 9,15 h.

Ø1º B e 1º C –Ás  10,30 h

Agradecendo a vosa colaboración.

Un saúdo.

INFORMACIÓN PAIS 3 ANOS

INFORMACIÓN PARA NOVO ALUMNADO 3 ANOS  (PREMA NO ADXUNTO) CURSO 2020/2021

No adxunto tedes unha pequena guía, o periodo de adaptación en principio é o que figura, estamos ainda pendentes de máis instruccións.

Estade atentos a web, seguiremos informando.

Coas medidas de hixiene e saúde para o curso que ven é moi importante que teñan conseguido a autonomía no lavado de mans e control dos esfínteres.

Agradecendo a vosa colaboración.

Un saúdo

O equipo docente