UNHA VISITA MOI ARTÍSTICA

O pasado mércores, o noso alumnado de 6º de educación infantil recibíu unha visita moi artística. Visitaron as nosas aulas Chas e Gero; dous grandes artistas adicados á fotografía e as producións cinematográficas.

CHAS estudou Belas Artes e especializouse en fotografía. A súa gran paixón pola foto, levouno  a especializarse en  fotografía de arquitectura e interiorismo. Actualmente está a levar a cabo un proxecto moi interesante sobre "FOTOGRAFÍA DA MEMORIA INDUSTRIAL GALEGA", pero ven podía adicarse á docencia... porque mantivo cautivados aos nosos peques todo o tempo.

GERO Estudou audiovisuais e fixo un master de guión na Escola de Cine de Madrid. No 2008 fundou PRODUCCIÓNS MUTANTES xunto con Romina e dende entón adícase a traballar en cine, publicidade e está especializado en  dirección e edición de videoclips musicais. TODO UN ARTISTA! e estamos seguras de que aínda teremos moitas máis colaboracións conxuntas.

Estes dous artistas cautivaron aos cativos e cativas coas súas cámaras analóxicas. Puidemos ver como son por dentro, como funcionan, as súas partes, como se pon un carrete...

e tamén amosaron o que era unha diapositiva, unha foto en branco e negro feita cunha caixa de zapatos... TODO FORON SORPRESAS!

MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN RAPACES. SEMPRE É UN PRACER CONTAR CON VOS.